Jun 13, 2008

Blog pertama ku

Asyik tengok blog orang lain aje, aku teringin jugak nak ada blog sendiri. Jadi aku cubalah buat blog ni, ehsan blog free drpd. Yahoo. Tengoklah macam mana. Orang yang ada blog, selalu ada aje bahan yang nak diletakkan di dalam blog untuk dikongsi dengan orang lain. Kalau tak, tak payahlah memblog.

6 comments:

asri said...

Terima kasih brader dengan kerjasama kau. Aku boleh akses kau punya blog dan dapat tahu maklumat kawan-kawan kita. Pakat-pakatlah kita untuk bangunkan blog kita. Samsudin Miskon 0198550588(Petronas/KL), Sufian Lau 0389244548(Petronas/KL) Zaiton OmarZaiton Omar(0197818121/Pendidik/Kota Tinggi). Nak ngeteh kat manayek. Wassalam.

Alimor Sipon said...

Asri, aku dah invite kau supaya boleh post diblog ini. Ada dapat tak? Cuba try post something.

asri said...

Ada

Anonymous said...

good.....aku da dpt compile 223 names but not all complete dgn data2 yg diperlukan i.e Tel N0 + email add. so carry on the good job....tapi ada yg sibuk agaknya....depa tak participate pun especially the "woman".
ni kejap lagi nak pi jemputan rumah chegu rahman karim kat FIRE-FIRE....anak dia kawin.

-Mohsin

Anonymous said...

Mor and geng,
asyik cerita kita aje....ingatak staff opis + kantin? yg aku ingat staff opis kakak asmah yg putih2,gempal2 + garang2 dan abg leman...betulkan? then makcik vasanti dan sapa tu kakak yg cantik2 lawa2 tu....yg baik dgn kita masa kat ssi then ikut sama ke kluang. ingat2 kan depa sampai termimpi2 kat makcik vasanti mlm tadi....padanlah bila tersedar....guruh dan ribut melanda pontian....tapi hujan gerimis aje....

Anonymous said...

BUANA = HIJAU

SEGARA = BIRU

SURIA = KUNING

PURNAMA = MERAH.....MR. PAUL

BETUL TAK?

MOHSIN