May 19, 2011

MG yang kabur ...SS19, Subang Jaya 18.5.11



20 comments:

mohsin said...

waaaa....ni sure bincang beso punya projek.....tu map apa yg depan tuan sheikh tu....

Alimor Sipon said...

Tuah sheikh nak tunjukkan site projek Mega dia ..

AHI said...

Depan Amir tu rokok sape. Doktor d IJN mesti marah ni. He3

azhar aziz said...

salam kawan2 & terimakasih kerana menjenguk aku di IJN semalam.ceria betul dapat lihat kawan ziarah.Ramai dari badge 77, antaranya Dr.YusofMusa, Dr.Md.Shah and Yusmida.

Peta tu aku agak map telaga minyak tak? Maklumlah, harga minyak makin meningkat.

amir ahmad said...

semua pgrm ke ijn hari tu terbatal kerana masaala teknikal..Peta yg tn sheikh tgk tu peta nak cari jalan mcm mana nak balik johor..psl kitaorg x pernah sampai situ,ampang pt hafal la..so far peta tu x pernah gagal utk tunjuk kami jln pulang.rokok depan sy tu rokok sheikh.Masa ni Shakirin baru balik..tel sofi balak x dpt jt psl dinner dgn anak dia..Nasib baik dpt tangkap Alimor sblm dia sampai rumah.Next week mungkin kami lawat kamu Azhar jika masih ada d ijn.

mohsin said...

betul kata captain....peta Tuan Sheikh tu peta telaga minyak yg baru ditemui dipantai Pontian Besar...berdekatan dgn Parit Brahim.......padan le ari tu pi mancing....dpt ikan duri...badannya penuh dgn minyak......heeeeeheeee

hanif said...

25hb ni aku ada appointment kat Quit Smoking Clinic... InsyaAllah kalau Azhar masih di wad, aku n Amir g ziarah...

Anonymous said...

salam Hanif. T.kasih krena tengok aku kat CCU hari tu.la ni phase recuperating, insyaalah discharge dari wad esok.

Aku doakan kau dapat putus "hubungan" dgn si Dia. . . hah, hah, maksud aku rokok lah. jimat duit, baik kesihatan. aku pun degil jugak hal rokok ni.Bini dah berkali-kali sound aku. Nah, sekarang pakai ZIP kat tengah dada. Tiap kali aku tengok batang rokok, aku ingatkan kesakitan lepas operation.

Alimor Sipon said...

Kalau boleh cerai talak tiga dgn si Dia. Aku pun tengah berangan2 nak ceraikan si Dia.

hanif said...

Selagi tak rase kesakitan... Selagi tak operate... Selagi tu la kau tak kan jatuhkan talak pd siDia tu Mor...

mohsin said...

aku pulak.....aku kesian kat penanam2 daun tembakau tu....nak masak lemak tak leh...nak goreng pun tak leh....so depa keringkan....gulung2.....nak makan daun tu kena bakar yg dah digulung2 tu.....agaknya suruh dia org keringkan & gulung2 daun sawike bayamke...orait tak? heeeheeee

احمد كامل said...

Masa MG ni, Nazli sempat sms kat aku. Kebetulan malam tu aku ada appointment dgn Hood.

azhar aziz said...

Sin, aku pun berpendapat cam tu. Konon nak kesian kat penanam daun tembakau, tambah pulak dapat rokok duty-free. Masa buat surgeri, Pesatuan Penanam Daun Tembakau tak de yang hantar wakil pun.

Alimor Sipon said...

Hisap rokok ni tak ada siapa yang setuju termasuk orang yg menghisapnya. Tapi dah melekat dan sebati tu yg susah nak 'cerai'. Biasanya 'voluntary quitting' tak ramai. Bila dah kena penyakit tu yg terpaksa quit.

Bustamam said...
This comment has been removed by the author.
Bustamam said...

Kawan² semua jaga lah kesihatan badan yang di amanahkan ini. Body ni bukan hak kita untuk di buat sewenang² nya. Sekarang kita semua dah tau yang kita semua tertipu dek tobacco company. Jangan biar mereka terus menjana keuntungan at our expense and our family expense. Just imagine all those money we would save, and what difference it would have made on our family and children's life. Not to mention the cost of health care when we get sick and the impact of anxiety on our love ones.

Anonymous said...

Hari ni bertembung dgn Amir Ahmad, Hanif & Sheikh (tak silap aku) kat IJN.Aku kat sini pasal cabut benang jahitan.

Bustamam said...

@Azhar, dia tak bubuh microchip device macam iron man tu ke? Hehehe, just kidding. Semuga kamu kembali sihat seperti sedia kala.

Anonymous said...

Bus, aku nak tunggu new generation of microchip, in the process... IronMan 3.

duduk rumah je, nak drive tak boleh, takut tulang dada teralih nanti. Not until 8 weeks after surgery.

hanif said...

Azhar: Aku nampak kau tak berapa sihat.. Bawak2 la berehat.. Jgn bnyk begerak.. Aku doakan kau segera pulih mcm biasa..