Aug 16, 2009

Perjumpaan di rumah Dr. Lokman Mustapha, Melaka

Saipol Bahari & Hanif Sulaiman

Othman Rahim, Hanif Sulaiman, Alimor Sipon, Sofi Ibrahim, Zainuddin Hamid dan Lokman Mustapha


Othman Rahim, Hanif Sulaiman & Sofi Ibrahim


Hari ini (16/8), Dr. Lokman Mustapha telah mengadakan majlis doa selamat/tahlil di rumah beliau di Bukit Baru, Melaka. Majlis diadakan sempena pemergian anak sulung ke UK untuk melanjutkan pelajaran.

Rakan2 yang berkesempatan telah turut bersama meraikan majlis tersebut - Hanif Sulaiman, Othman Rahim, Sofi Ibrahim, Zainuddin Hamid dan Saipol Bahari.

Tahniah kpd Dr. Lokman atas kejayaan anak melanjutkan pelajaran ke UK.

6 comments:

asri said...

Semoga semua selamat dan sihat sejahtera.

mohsin said...

Lokman,tahniah,aku doakan anak kamu akan sentiasa selamat dan berjaya....InsyaALLAH. Tengok kat gambar...waduh..sihat2 semua...kalau aku datang....tersepit aku!!

Unknown said...

Salam untuk semua, tahniah Tn Doktor krn anak tuan dpt lanjutkan pelajaran ke UK..maaf x dpt hadir majlis tuan.. betul juga kata mohsin..yg hadir hampir semuanya sihat2 belaka..dah boleh form team tarik tali kot...

kembara kelana said...

tahniah lokman...atas segala kejayaan, namun intailah resah dipinggir kemesraan lokman tu..semoga berkekalan tali persahabatan..maaf aku mencelah di blog kalian...salam

Sunny Tneoh said...

Tuan Doktor,
Adakah doktor Lokman classmate saya dari UNSW 1979. Jika ya boleh kah Tuan hubungi saya pada email ini

Saya Dr Sunny Tneoh dari Bukit Mertajam. Beberapa kawan2 dari Hong Kong spt Charles Mok dok tanya2 keadaan classmate kami Dr Lokman Mustafa

Sekian Terima Kasih

Sunny Tneoh

Alimor Sipon said...

En. Sonny - email kpd sya alimorsipon@yahoo.com utk dapatkan contact Dr.Lokman.