Oct 28, 2010

Fw: Mengimbau Kenangan di Waterfront Kuching



Kamarudin Lajim, Zolkefle Karim, Cikgu Khamis Mahadi.





-----Original Message-----
From: Nazari <nazari@mohe.gov.my>
To: alimorsipon@yahoo.com
Date: 27-10-2010 19:07
Subject: Mengimbau Kenangan di Waterfront Kuching


Assalamualaikum wbt,
Pada 25 & 26 Okt 2010 lepas aku berkesempatan berkunjung ke Kuching. Ada mesyuarat di UNIMAS. Teringat aku lagu Sayang Sarawak..
Sayang Sarawak Sungainya Sempit,
Di situ Berlabuh hai Banyak Perahu Bugis,
Bila Cikgu Berjumpa Murid,
Banyak Cerita Tak Habis2.
(lihat gambar Sungai Sarawak)
Peluang itu aku gunakan juga untuk bertemu rakan SMSJ77 yang dah lama tak bersua muka. Malam tu aku, Dr. Kamarudin Lajim (Kabil), Hj. Zulkifli Karim (Unimas) dan tak lupa juga Cikgu Khamis Mahadi (Pengarah Kolej Komuniti Kuching).
Bermula dari pukul 8 mlm (aku bersama Zul Karim) , kemudian Kabil dan Cikgu Khamis (pukul 9) sampai lah pukul 12 tgh malam. Macam2 cerita - kenangan kat sekolah, kisah kawan2, kisah cikgu2.. dan kisah masing2.
Cikgu Khamis akan bersara wajib pada Januari 2011 nanti. Selamat Bersara Cikgu..
p/s :aku tak da dalam gambar sebab tak bawa camera.. pakai hp je
Wassalam
Mohd Nazari Ahmad

6 comments:

Alimor Sipon said...

Selamat Bersara Cikgu Khamis. Zol Karim pun dah lama duduk d KUcing, tak nak balik Semenanjung ke? Kabil kahwin dgn org sana agaknya.

Alihussin said...

Kabil dh sama saiz ngan Zul. Dh beso ko kabil.

AHI said...

Nazari, ape banyk nau kotak tu?

flying BOER said...

Zul....zul...masih cam tu juga...

Nazari said...

Zul kata dia akan balik semenanjung dua/ tiga tahun lagi.. hujung tahun ni dia balik Masjid Tanah Melaka sbb ada kenduri.. aku suruh dia contact Hanif..boleh buat MG

Kabil tu saiz tak le besau macam si Zul tu.. kamera trick tu...

Ali.. tu buat spare sebab takut terbeli rokok seludup..

Abdul Jalil said...

nazari, aku masih ingat masa di tingkatan 1 sek munshi, zul karim ni punyalah besau orangnya!! tapi skrg nampak taklah besau sangat..muka zul karim pon tak byk berubah..mungkin rambut aje byk yg putih!!!