Oct 10, 2010

Tahniah ...

Tahniah kepada rakan2 kita yang akan berangkat mengerjakan haji pada tahun ini - Azmer Abu Bakar, Zaiton Omar, Zaleha Md.Shah dan Fatimah Yusuf. Semoga selamat pergi, mengerjakan haji di sana, balik dan mendapat haji yg mabrur (Insyaallah).


Azmer Abu Bakar

Zaiton Omar

Zaleha Md.Shah

Fatimah Yusuf



Tahniah kepada Rozman Husin yang dianugerahkan Darjah Mulia Seri Melaka (DMSM) sempena hari keputeraan TYT Gabenor Melaka baru2 ini yang membawa gelaran Datuk.

Datuk Rozman Husin



8 comments:

Anonymous said...

tahniah sahabatku kini bergelar Datuk Rozman Husin

asri said...

Aku mewakili warga SK Seri Pulai Ayer Baloi Pontian mengucapkan tahniah kepada kau Man kerana dianugrahi gelaran 'Datuk'

Azmer said...

Kepada kawan2 semua, aku ingin mengambil kesempatan ini untuk memohon ampun & maaf andainya aku ada melakukan salah atau silap dari segi perbuatan atau percakapan sama ada yg sengaja atau yg tak sengaja sepanjang persahabatan kita ini terutama masa zaman sekolah dulu2.

Kalau ada yg termakan, terminum atau hak yg terambil, aku juga minta dihalalkan.

Aku & isteri akan berangkat ke Tanah Suci pada pagi 13hb Oktober ni. Doakan agar kami selamat dalam perjalanan, sihat tubuh badan & akal fikiran, mudah urusan & memperolehi haji mabrur.

kassim said...

Tahniah Datuk Rozman Hussin aka Rock dan jangan lupa menabur bakti selagi hayat dikandung badan..tahniah!!!!!

kassim said...

Kepada Azmer, Eton dan Leha yg bakal menjadi tetamu Allah...aku hanya dapat mendoakan semoga kalian akan dikurniakan oleh Allah SWT kesihatan yg baik, dipermudahkan segala urusan dan mendapat haji yg mabrur..Amin.

asri said...

Kepada kawan2 yang akan menunaikan Fardhu Haji didoakan semoga mendapat haji yang mabrur.

Hamzah said...

Tahniah Datuk Rozman...

Abdul Jalil said...

Tahniah buat Dato' Rozman Atas anugerah Dan selamat berangkat ke tanah such buat Azmer, Zaitun Dan Zaleha, semuga perjalanan Dan ibadat anda dipermudahkan Dan mendapat Haji yg diterima Allah, insyaAllah.