Dec 27, 2010

2 Majlis Perkahwinan

Suffian Lau, Shakirin Ismail, Shamsudin Hamid, Said Ahmad ('78), Asri Ahmad

Nazari Ahmad, Shamsudin Mohd., Wan Yusuf

Wan Yusuf, Zulkarnain Kassim, Suffian Lau

Shamsudin Mohd., Husin Ibrahim, Alimor

Nazari Ahmad, Dr.Rais Mustafa

Shazmi Idris & suami

Alimor, Khairuddin Md.Noor, Roslan Basit

Pengantin - Tasneem & Ryan

>>>> Lagi gambar2 majlis di Sri Kembangan ... fb (Misliah),  fb1 (Nazari),  fb3 (Shazmi) , fb2 (Said Ahmad),  fb4 (Nor Sa'ni)

Dua majlis perkahwinan rakan2 kita berlangsung di Sri Kembangan dan Ayer Keroh pada 26 Dis 2010. Di Seri Kembangan majlis perkawinan anak perempuan Shazmi Idris, di Ayer Keroh majlis perkahwinan anak perempuan Dr. Ali Husin Ibrahim. Dua majlis serentak, terkejar2 nak pergi dua-dua tempat. Ramai yg tak dapat berjumpa sebab berselisih tengah jalan. Ramai juga 'muka2 baru' kawan kita yang dapat bersama di Seri Kembangan atau Ayer Keroh.

Apa2 pun majlis berjalan dgn lancar dan sempurna. Tahniah Shazmi Idris dan Ali Husin mengadakan majlis buat pertama kali. Tahniah kawan2 yang sempat meraikan majlis ini sambil ambil peluang berjumpa kawan2 kita semua. Perjumpaan kita tidak habis di sini, ramai lagi kawan2 yng dah bercadang nak terima menantu tahun depan. Tunggu pengumuman nanti.



Di Ayer Keroh Melaka ...

Alimor, Cpt. Azhar Aziz ('79), Nazari Ahmad, Dr. Ali Husin, Salleh Jefri, Hj. Malik Khiew, Zulkarnain Kassim, Cikgu Hjh. Marmining, Shamsudin Mohd Dom ('78)

Jalil Dawam, Hanif Sulaiman, Cg. Yunus Dahlan, Cpt Azhar Aziz ('79), Dr. Ali Husin, Salleh Jefri, Fuad Md.Noor ('79), Kassim Bahali, Mohd. Samad
Razak Idris, Talib Yusuf, Said Ahamd ('78)

Hanif Sulaiman, Jalil Dawam, Talib Yusuf, Cg. Yunus Dahlan

Mohd Samad, Fuad Md.Noor ('79), Muhiddin Amin, Hanif Sulaiman, Dato' Md.Zin, Jalail Dawam, Talib Yusuf



>>>> Lagi gambar2 majlis di Ayer Keroh ..fb (Ali Husin), fb1 (Nazari), fb2 (Nor Sa'ni)

6 comments:

Alihussin said...

Syukur Alhamdulillah majlis berjalan lancar dan juta terimakasih untuk Guru2,batch77,78,79,80,81 yg dapat hadir,(juga yg mewakil) dan memeriahkan majlis saya.
Semoga Allah beri balasan atas segala kebaikan dan beri kekuatan kepada saya dapat membalas juga.
Andai terdapat kesilapan dan kekurangan serta kecacatan dari segala aspek, saya mohon ribuan ampun dan maaf.

Alihussin said...

Mungkin di masa akan datang saya cadangkan kita inform Penghulu x-smsj kita lebih awal sebelum menetapkan tarikh majlis supaya tidak bertembung tarikh. InsyaAllah memudahkan sahabat2.

Alimor Sipon said...

Tahniah Ali yg berusaha menjemput ramai kawan2 x-smsj across batches termasuk cikgu2. Majlis kenduri kahwin dah ada agenda tetap i.e berreunion.

Elok kalau majlis yg diadakan tak clash dgn majlis2 lain kawan2, sedara mara n jiran2. Tp skrg ni ada satu lagi kena consider bila tetapkan tarikh majlis - availability of venue. Banyak majlis dah dibuat di dewan2, jadi kena booking awal2. Skrg ni pun majlis kahwin tak tunggu cuti skolah or ujung tahun yg memang sibuk dan padat. Hujung2 minggu biasa pun dah ramai orang buat majlis kahwin.

Anonymous said...

Alhamdulillah saya amat bersyukur majlis berjalan lancar. Berbanyak terima kasih kepada rakan dan taulan yang memeriahkan majlis saya...

Rasa gembira dan terharu bila dapat berjumpa kawan kalian.. Apa tidaknya Rais suami isteri terakhir jumpa 1985.. dan Hashim Chonel pula sejak sekelian lamanya.
Semoga Allah SWT balas budi baik rakan kalian...

Kepada rakan yang tidak sempat hadir.. (al-maklum jalan jam org nak pergi tonton bola) insya Allah kita jumpa di lain masa hendaknya.

Jika terdapat sebarang kekurangan ampun maaf jua di pinta.

Shazmi Idris

liza said...

shaz, rupa2ny awak ye anonymous..anyway alhamdulillah dpt sampai dn dpt juga jmp awak kat dewan tu. i sj ajak husband round walaupun mmg maklum dh almost 6.

asri said...

Tahniah kepada Shazmi dan Ali Hussin kerna mendapat menantu. Semoga mempelai dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah dan berbahagia dunia dan akhirat.