May 5, 2009

5E1 1977




Senarai penuh murid-murid 5E1 tahun 1977 dipetik dari Buku Daftar Kelas, SMSJ.
Gambar kelas drpd Mohd Shah Mahmood ( drmohdshah@yahoo.com)

11 comments:

kembara kelana said...

mor semalam aku call sopi rahiman...group 'deng' aku masa sekolah. aku sopi dan gobel..lama tak jumpa..aku beri dia teka teki..dia jawap terus..aku tanya dia..masa sekolah dulu kau merokok dengan sapa...dia kata aku gobel dan usop mohd...tau tak per..ni geng kau call..dia pun kata usop ke ni? bermulalah gelak ketawa aku dengan dia..aku dah berikan url blog kau dan url blog aku...nanti sambung dilain masa, dia kerja kl duduk kulai..anak perempuan dia dah nak kawin...dah nak terim menantu...

salam

Alimor Sipon said...

Usop,
Sopi dah join group mail kita orang since bulan lepas. Mmg anak dia nak kahwin 27/6 nanti. Aku nak minta kawan-kawan yg ada sekitar Kulai/JB pergi nanti and buat mini gathering kat sana.

asri said...

Ok Mor 5E1 punya nama-nama dah beres. Bravo.

Said Ahmad said...

Mor,

Sopi kalau tak jemput aku mcmana nak datang.
Tak boleh tau.
Boleh publishkan alamat rumah dia kat blog ni nanti usop/aku akan publish pulak kat blog kita orang.

Alimor Sipon said...

Sabarlah. Nantilah tuan rumah jemput dulu ... nak jemput mulut ke, sms ke, pakai kad ke, pakai blog ke. Apa-apa pun aku dah offer nak letak kat blog kalau dia setuju nak war-warkan mcm tu.

kembara kelana said...

sopi punya pasal...wa mesti cuba datang...tap[i wa nak tau alamat dia...pak mentuaku...hahaha

pakroslan said...

tak pe lah kalau sopi tak jemput aku.....

asri said...

Bila aku semak no daftar aku pada Buku Penyata Kemajuan aku dengan yang ada pada Buku Daftar Kedatangan Pelajar berbeza. Buku Penyata 103 dan Buku Kedatangan 78. Hantam sajalah labu yang penting Sijil MCE aku layak untuk berkursus jadi cikgu di M4P. Gambar Kelas 5E1 tiada dalam album dan yang ada gambar 5E2. Tanya pada Sudin Miskon dia pun tak ada. Aku tanya pada member2 lama yang lain nantilah. Insya'Allah.

asri said...

Terima kasih Dr.Md Shah kerana sudi hantar gambar 5E1 1977 pada Mr. Alimor. Aku punya internet stuck sejak 9Mei lepas. Hari ini baru boleh akses. Rupa-rupanya ada cara nak betulkan. Ialah orang dewasa baru nak belajar guna internet. Macam Kelas Dewasa dalam cerita P.Ramlee tulah.Tak nak hantar gambar Handsome Knights in two rows yang kat tangga padang tu pada Alimor buat ingatan masa lampau ke?

Alimor Sipon said...

Gambar 5E1 ni aku copy dari album Md.Shah dlm facebook.

asri said...

Terimakasih Mor. Awak tak paparkan hulubalang-hubalang 5E1 yang kat tangga padang tu ke?