May 2, 2009

Mini Gathering dgn Asri Ahmad (1 Mei 09) @ Restoran Perantau, Kajang


Asri ada di KL melawat anak-anak dia dan berjumpa saudara atas urusan keluarga. Aku ambil peluang jumpa dia di Restoran Perantau (Sg. Ramal, Kajang). Join sekali Norihsan dan Zaki Othman. Khairuddin Md. Nor mulanya cadang nak join sekali tapi tak dapat kerana ada urusan kecemasan di Kuala Pilah. Dah lebih 25 thn tak jumpa Asri, banyak perkara yang kami sembang dulu dan sekarang. Kalau nak kirakan sampai subuh pun tak habis. Pkl 2 pagi baru beredar balik rumah.




(Norihsan, Zaki, Asri, Alimor)

7 comments:

asri said...

Alhamdulillah pertemuan yang sungguh mengharukan.Mudah2an banyak lagi pertemuan seperti ini diadakan untuk mengkukuhkan program yang sedang dirancang.Semoga ramai lagi lagi rakan2 lama tampil ke hadapan. Kepada rakan-rakan lama wanita terima kasih kerjasama yang telah ada berikan.Sebar luaskan kepada kawan2 yang lain.

kembara kelana said...

tahniah alimor asri, zaki dan nor ihsan...insya allah kalau diteruskan akan berjaya berkumpul semula..group aku mula pada 12 .8 an kami dapat set up reunion pada 13 dis..4 bulan saja..sebab dalam hati kita semua nak jumpa semula tetapi masa dan keadaan saja...alimor...kau dah mulakan langkah, kalau ada asri..memang jamin akan berjaya buat reunion batch 1977...aku nak datang ambik gambar jer...sambil sembang dengan gobel dan sopi..kawan sama deng dengan aku...mamat naza ada belakang rumah aku jer..
tahniah mor..teruskan..cuma terkejut aku tengok asri..kenapa rambut depan dia macam dah tak ada...ek? hahahahaha

Alimor Sipon said...

Usop,
Jangan risau bila kita ada reunion 77 nanti, insyallah penyokong kuat SMSJ akan kami jemput. Engkau kenal tak Asri dlm gambar tu? Yang dah tak ade rambut depan tu Zaki. Yg pakai kopiah gelap tu Asri. Aku tak taulah dia ada rambut lagi ke tidak.

asri said...

You're welcome Mr. Usop and the rest.

kembara kelana said...

yang pakai kopiah hitam tu asri...aku pikir tok bomoh mana tadi...oh salah mor...aku pikir zaki tu asri...yer..kawan dia ada beritau dia pakai songkok kat sekolah...
asri
lu dah tak handsome ...hahaha jangan marah

asri said...

Tak kisahlah Sop. Kan orang lelaki ni ada putaran biangnya. Bila awal 50 kena jaga2. Kalau hensem selalu susah jugak di buatnya. Itu pun murid-murid kalau ada sesuatu yang mereka mahu pada kita, dia akan kata, "Hai, cikgu hensemlah hari ini." dah gabrah dah. Anyway sokongan anda kami alu-alukan. Sekarang kaum hawa dan mula respons. Panjang emailnya. It's a good progress.

pakroslan said...

salam bang,
Masa sekolah dulu, aku masih ingat lg satu cara tuk tunjuk GAR ialah dgn bukak butang baju dan tunjuk dada seolah2 nak tunjuk bulu dada. Malangnya sampai hari ini ada yg dah umur 50 tahun tp bulu dada masih tak mau idup lagi. Tahniah Bro Zaki kerana dadanya...Mgkn dah beruban kot...