May 17, 2009

MG at Bangi 16 Mei 09 @ OldTown White Coffee





















(zul ali, jalil dawam, khairuddin)



















mohd shah, zaki, zul ali, khairuddin

Jalil Dawam was in town tunggu anak dia balik for holiday frm Canada. Kami ambil peluang jumpa in mini gathering (MG) di Bangi @ OldTown, White Coffee. Mereka yang dapat datang - Mohd Shah, Alimor, Khairudin Md. Noor, Zaki Othman, Zulkifli Ali.

Lebih banyak lagi MG patut ada especially when out of town friends come to KL. Aku ingat kita kena ada one central and fixed gathering place in KL/Klang Valley.
Any suggestion?





















(zul ali, jalil dawam, khairuddin)

4 comments:

rasamad said...

kalau selisih kat mana2 ... rasanya boleh cam lagi kome semua ... tak banyak bezanya ... kalau ada pun kat perut Zul ... macam aku jugak!

RazakSamad

kembara kelana said...

mor
aku set up dgn gobel dan sopi pada 1 jun..ada junior aku nas join dan mungkin mimbar, kalau kau nak jumpa kami ...jommmm...begitu jugak kawna kawan....1 jun mor...tempat? sopilah tentukan dia taiko...aku dgn gobel ikut jer..

pakroslan said...

mor
Allah Akbar.. perut tu.. Zul Ali. Ian Gilan SMSJ

alimor said...

Yalah bagio, Ritchie Blackmore pun ya.