Aug 1, 2010

Fw: Pak Long (Amaran Harun 5m2)


Jalil Abdullah & Amaran Harun








----- Forwarded Message ----
From: Abdul Jalil Abdullah <abduljalil.abdullah@gmail.com>
To: alimorsipon@yahoo.com
Sent: Sun, August 1, 2010 8:35:46 PM
Subject: Pak Long (Amaran Harun 5m2)

Alimor,

Disertakan gambar terbaru Amaran Harun, semuga kwn kwn yg rapat dgn beliau terubat rindu. Beliau mengusahakan perkhidmatan catering utk majlis resmi dan persendirian disekitar seremban. Ketemu beliau secara tak segaja dlm satu majlis di nilai baru baru ini.Perhatikan mor berapa tingginya amaran dan sahlah gelaran pak long itu..

best regards
AJA

12 comments:

Abdul Jalil said...

Alimor, amaran harun boleh di hubungi di 0196211711, menu hidangan yg aku jamu tempohari mirip hidangan negeri sembilan (tuan rumah org negori) kalau aku bagi rating ialah 9/10...aku pon hairan mcmana amaran, aziz khamis ni boleh pandai masak padahal bukan ambil kelas masak pon...aku sampai hari ni pandai masak maggi aje dgn goreng telo!!!

asri said...

Macam pendekar dia. Semoga dapat jumpa dengan dia suatu hari nanti. Long lost friend.

Alimor Sipon said...

JAlil, kat sekolah semua yg diajar sama. Siapa dapat banyak dia terror dan score dlm exam. Lepas sekolah belajar sendiri. Siapa cari banyak, dia dapat banyak. Aku ingat dia orang di senyap2 join budak perempuan masa sekolah belajar home science/SRT masa memasaklah. Masakan Ajis dah rasa, nanti nak try Amaran punya. Siapa2 nak buat jamuan anak kahwin ke cuba try Amaran.

Kamel said...

Jalil, Amaran 5m2. 5m tu memang panjanglah, 2 tu yang aku respect. Dia pun ahli kelab yang ada 2.

Nazari said...

Kamel.. hebta kau punya komen.. "tak sangka.. he he he memang tak disangka2.."

Hamzah said...

Lil, macamana terjumpa Pak Long ni...dia ni dari dulu memang duk Seremban...teringat gi camping kat PD lepas Form 5 ngan Pak Long n Aman Karim..

Abdul Jalil said...

Pak Long ni ada 2 atau 3 atau 4 depan tu aku tak tanya, kalau betul ada...haa dah rezeki dia,(kita pon mungkin ada rezeki juga kalau cari!!!) tapi dia memang masak sendiri bukan isterinya dan jaga kualiti masakan sendiri, kata org ada personel touch pd setiap jamuan yg dia ambil. kita kalau fokus apa apa yg kita buat dan ada daya tahan memang meletup..good luck pak long!! kamil..alimor 5m1 jadi satu ajelah takut nak sebut dua hahahaha

Alimor Sipon said...

2 2 2 kot.

Nazari said...

Jalil.. kalau ikut kelas meamng lah 5M1 kekal satu.. yang risau nye 5M4.. takkan le semua penuh quota...

asri said...

Tak ye tak ye juga Ri.

Kamel said...

Disebuah hospital di ibukota, empat orang bakal ayah termasuk Pak Meon sedang menunggu di bilik menunggu di hospital sementara isteri masing-masing sedang berjuang untuk melahirkan anak.

Kemudian keluar jururawat dan memberitahu kepada ayah pertama,
"Tahniah, kamu sekarang telah menjadi ayah kepada kembaq dua!".
"Mungkin satu kebetulan" kata ayah pertama." Saya bekerja di Menara Berkembar Petronas"

Kemudian keluar pula jururawat lain dan memberitahu kepada ayah kedua,
"Tahniah! awak mendapat anak kembaq tiga!"
"Wooow!, mungkin satu kebetulan" jawab ayah kedua."Saya kerja di 3M Corporation"

Keluar pula jururawat lain dan memberitahu ayah ke ketiga,"MasyaAllah…tahniah-tahniah isteri you dapat kembaq empat,"
"Alhamdulillah! Mungkin juga satu kebetulan". Saya kerja di Four Seasons Hotel!"

Pada masa ini Pak Meon kelihatan amat tidak menentu dan gelisah.
Kesemua ayah-ayah yang menunggu pun bertanya, "Kenapa risau sangat Meon??"
Jawab Pak Meon,"Saya bekerja di Seven-Eleven!"

Nazari said...

Ha ha ha .. a good joke Kamel..