Sep 18, 2010

Fw: MG di SF



----- Forwarded Message ----
From: Abdul Jalil Abdullah <abduljalil.abdullah@gmail.com>
To: Alimor Sipon <alimorsipon@yahoo.com>
Sent: Sat, September 18, 2010 3:57:10 PM
Subject: MG di SF

Salam.
Alimor, sebentar tadi saudara Bustamam telah dtg berjumpa saya di hotel (8pm waktu SF dan 11am waktu KL) atas semangat persahabatan beliau datang selepas pejabat drp tempat tinggal beliau di selatan SF perjalanan satu jam ke pusat bandar SF. Kami makan mlm di restoren pakistan berhampiran hotel dan berbual kosong.
Disertakan gambar terbaru saudara Bustamam( Bungkusan baju reunion beliau baru terima beberapa hari yg lepas dan beliau mengucapkan terima kasih kepada saudara Alimor dan semua kawan kawan yg ingat kepada beliau, insyaAllah hujung tahun ni beliau akan pulang bercuti ke tanah air.)
Terima kasih
AJA

6 comments:

asri said...

Tahniah untuk anda berdua.Salam Aidil Fitri Maaf Zahir Batin.

Anonymous said...

salam & selamat hari raya utk bus, jalil. Bus kalau buang janggut memang rupa x berubah, mcm dulu2 juga.

Bustamam said...

Wa alaikum salam warahmatu Allahi wabarakatuh. Selamat Hari Raya untuk anonymous. Alhamdulillah dapat jugak berjumpa Jalil di SF. Tahun lalu jumpa di rumah Dato' Mat Zin, berbual kejap aja. Malam tu berbual sampai larut malam. Lain kali Jalil datang, I nak ajak gi camping dengan Lip Pang sekali. Jalil dah bekalkan hunting knife dia beli kat SF :)

Abdul Jalil said...

Bus, tadi lepas kerja di milwaukee saya ke 'Cobela' tempat jual hunting gun, pistol dll,public boleh beli pistol di US, next time kita beli dan pergi tempak rusa dan peacock byk dipendalaman milwaukee
note; saya beli hunting khife sbb nak guna kompas dia cari arah kiblat terlupa bwk dp kl, pisau dia bagi bus, nk bwk malas nak berpantun dgn airport security'

Bustamam said...

Lil, kat CA I tak tau sangat tempat memburu, kat kawasan Milwaukee tu banyak kot, my friend ada cerita pasal pegi hunting kat situ.

Yosemite ni memang I recommend.
Yosemite

Dulu I cuba nak panjat Half Dome dengan anak2, sampai half way aja, next time Insya' Allah akan sampai kemuncak.
Half Dome

Alimor Sipon said...

Yosemite (national park) .... beautiful place/park. Tengok kat Nat Geo mag.