Sep 27, 2010

Suria Sukma


Muhammad Suria Sukma Ismail, 25 Sept 2010.




12 comments:

Anonymous said...

salam, satu nama yang indah

Alimor Sipon said...

nama sastera ... jarang jumpa lagi.

kassim said...

nama timangan FAHIM...lama tak jumpa.

Abdul Jalil said...

Suria sukma, salam silatulrahim, lebih 30 tahun tak jumpa, ia nama yg indah dan org yg berjiwa ceria dan senang berbicara, salam kerinduan insyaAllah kita akan berjumpa

Alihussin said...

Salam Suria,lamanya x tau berita.Marhaban ke gp SMSJ77 semula.
Jalil ko dh d Malysia ke?

asri said...

Salam Sukma. aku juga gitu.

hamzah said...

Assalamualaiku..akhirnya jumpa juga, alhamdulillah

Azmer said...

salam suria.. mcm dulu2 juga pakai songkok :D

Abdul Jalil said...

Ali, aku balik 10hb nanti, skrg kat new york tengah tolong obama kempen mid term!!..gurau aje, lepas kerja aku selesai di new orleans aku balik kl.
Suria sukma ni dengar dengar tinggal di subang jaya. minta alimor publishkan no hp suria sukma

nasruddin mohd rawi said...

dulu masa suria duduk taman sri rampai aku selalu jumpa (10 tahun dulu kot), lps tu dia pindah entah mana

Alimor Sipon said...

Suria duduk di Puncak Alam. HP dia 019 235 6103. dia sebeleh malam kerja sbgai 'transporter'.

Alimor Sipon said...

Lama kau kat US Lil, smpai smpat kempen utk Obama!