Apr 18, 2009

Fw: MORE PICTURES - Saufi Rahiman

Saufi Rahiman ... kerja KL, tinggal dgn famili di Kulai. Ulang-alik KL-Kulai tak terkulai ke?

----- Forwarded Message ----
From: saufiR Brahim <saufirahiman@yahoo.com>
To: Alimor Sipon <alimorsipon@yahoo.com>
Sent: Thursday, April 16, 2009 10:40:18 AM
Subject: Re: MORE PICTURES

Salam Alimor,
I say man ...dah >30 tahun bang ,mana nak ingat vocab lama tu!
Memang betul aku sekarang dah > 15 tahun dok ulang alik Kulai-KL.Initial 10 years balik 2 hari sekali,last 5 years dah slow down balik weekend.walaupun aku bujang di KL ,tapi aku OK masih setia lagi dengan bini yang satu.Aku kira dah settle di Johor lah bang- life's is better there than KL.
Last time aku jumpa kau was in 1994 di SMSJ-that time aku memang dengan Schlumberger.Lepas tu aku dah move around banyak tempat.Sekarang ni aku
work as a Geomodeller/Geoscientist consultant serving the oil and gas industries.

Kalau nak cite memang banyak cite ,nanti bila-bila kita pekena teh tareq boleh cite panjang bang.

Saufi
019-7478116

4 comments:

asri said...

Tahniah! Kawan-kawan lama dah mula respon. Aku nak masuk kebun dulu. Kang ada masa sambung lagi. Wassalam.

Alimor Sipon said...

Apa ada tanam kat kebun? Buah-buahan?

asri said...

Yang paling banyak sawit. Durian tengah berputik. Tempuh hari Saufi Rahiman datang rumah dan dia nampak pokok2 durian tengah berbunga. Duku dah bertahun tak berbunga pun nampak berbunga.Mudah2an banyak yang lekatlah.Kalau turun pontian masa musim durian tu calling2 lah. Cuti penggal depan insya'Allah Saufi nak nikahkan anak perempuan dia di Kulai. Itu yang dia beritahu aku. Itu boleh buat simple gathering. Set the time. Nyumbang banyak sikitlah.

Alimor Sipon said...

Takkan nak makan buah kelapa sawit. Tunggu buah durianlah.