Apr 20, 2009

Fw: SALAM SAJOHA....Noorhisham Alwi

Noorhisham Alwi (Dr.) sibuk buat training dgn Mahat Daud (main takraw wakil M'sia) dan Azali Muhamad (Prof. Dr.). Training apa eh?

More about Noorhisham and what he is doing at LINKFARR.

----- Forwarded Message ----
From: "noorhisham@linkfarr.com.my" <noorhisham@linkfarr.com.my>
To: alimorsipon@yahoo.com; trinitasaviation@hotmail.com
Cc: alianasajeed@yahoo.com; asri07@gmail.com; azman181@streamyx.com; dydx.mail@gmail.com; othmanmk@tm.net.my; dzaki60@gmail.com; heffny_salleh@yahoo.com; zdinhamid@gmail.com; koonhoe78@gmail.com; mdnortahir@utem.edu.my; zaiomar38@hotmail.com; saufirahiman@yahoo.com; zainudin@prolintas.com.my
Sent: Sunday, April 12, 2009 5:22:03 AM
Subject: Re: SALAM SAJOHA

Alimor dan Semua kawan-kawan yang baca email ni,

Siapa rasa nak pi minum teh tarik , hantar number hand phone, aku boleh ajak kwn2 lain. Aku sentiasa dengan Mahat Daud dan Prof Dr Azali Muhamad , Timbalan Naib Canselor HEP UPM buat training session. Minggu ni aku di Kota Kinabalu sampai Jumaat. Lepas tu aku ada program dengan Azali. Next week aku kat Kuala Trengganu kat UMT.. sapa-sapa dalam vicinity kindly advise. Najib Dollah orang besar MIDF, tapi bila kita sms dia balas. Asri ni lama tak jumpa, budak-budak Mahmud School Pontian, dan Zainuddin Hamid and the Mersing gang ni pun lama dah tak jumpa. Roslan Basit mana menghilang. be in touch kawan-kawan. Yang aku tau Kamil dan Azmar kat JB lagi. Salam to all

Dr Noorhisham Haji Mohd Alwi
Managing Consultant
LINKFARR SDN BHD
HP: 019-2815847

"Linking Friends, Associates and Rakan-Rakan"


1 comment:

asri said...

Terima kasih Syam atas respon kau. Tahniah dengan kedudukan kau sekarang. Kerja kuat and jaga kesihatan untuk kebaikan ummah. Semalam aku dapat berbual dengan Prof.Dr. Azli Mohammad TNC HEP UPM. Najib Dollah dan Yan Lau aku belum dapat bercakap lagi takut dia orang sibuk.Harap-harap dia orang join kita punya forum. Sudin Miskon dah aku kontek. Alhamdulillah.