Apr 23, 2009

Gambar 3E6, 5E5 drpd Mohsin Bakar




Top: Class 3E6 1975

Middle: Class 5E5 1977
From Belakang left to right;
BUSTAMAM,SULAIMAN,ADNAN,SUFFIAN,RASHID,SOHMIN,MD.NORHAYATI,NOREHSAN,YUSOFF,MOHD NOAH.AHMAD ZAHARUDIN,RAJA AZIZ,NARIMAH,NORLIDA,ROSHIDAH,FAUZIAH,HANIM NORZA,NORSAANI,NORAKMAR,AZIZAH,ZULKIFLI,WAN....apa tak ingat!NAZAR,CIKGU FATIMAH,MR KAY HONG, CIKGU HUSIN, MR. YAP, CIKGU HAMZAH (HM), MR. CHIN (Form Teacher),MR.PAUL,MS SIM,MIS MAH(my favourite biology teacher),MAHAWA.
Yg takada...tak ingat kenapa... duk hostel pun ada ponteng! ISMAIL,SUHAID,JAILANI and RAZIPAH. .........Mohsin Bakar.

Bottom: Yang ni group photo circa 1974 atas tangga tepi padang. Murid-murid form 2 (Melaka+Johor), Form 1 dan Form 4. Aku rasa masa sekolah baru bukak. Cuba cari muka sendiri kalau-kalau ada.

4 comments:

asri said...

Mor dan Usop Ajeng,

Zaiton Omar tu yang di apit oleh Ee Ye Yuan, Adnan Sohard, Ahmad Abullah dan Hashim Conel. Ini memang budak2 pertama yang pidah ke kompleks SMSJ. Rumput tu masih tak nak tumbuh lagi. Kan ada kawan kita yang ada gelaran botak.
Mana dia haaa. Kenapa dapat gelaran tu jang diulas . Sesitif....

Alimor Sipon said...

Asri,
Ni engkau rujuk gambar yg mana?

asri said...

Gambar kat tangga besar kat padang.

Alimor Sipon said...

Kawan kita ke cikgu kita? Jalil Botak. Masa aku mula kerja di JB pun boss ku nama dia Jalil dan botak juga ... orang panggil Jalil Botak. Masa di JB sekitar 85 aku ada jumpa cikgu Jalil dia nak sewakan rumah dia. Aku recommendkan kpd kawan aku satu tempat kerja dan dia sewa rumah cikgu Jalil.