Apr 29, 2009

Rahim Yusoff main mountain bike



Rahim Yusof main mountain bike.



----- Forwarded Message ----
From: Rahim Yusoff <rahim..arusprima@yahoo.com>
To: Alimor Sipon <alimorsipon@yahoo.com>
Sent: Wednesday, April 29, 2009 2:07:29 PM
Subject: Re: Hantar gambar-gambar baru


Bro,
Kegilaan terbaru gua, main mountain bike di ladang kelapa sawit , belakang taman perumahan aku.
Berpeluh dan challenging. Boleh kurangkan berat badan dan hilangkan tension berkerja.
kalau ada kawan 2 berminat, boleh join gua dan kawan2 kat sini berbasikal...
itu saja laporan kali ni...
selamat berjaya.

rahim yusoff.
016-7223144
mailto:rahim..arusprima@yahoo.com

Rahim Yusoff baru main mountain bike! Hai baru skrg nak main basikal? Baru belajar naik basikal ke? Apa-apa pun do what you like to do. Never too late for mountain biking. Aku pun ada mountain bike. Nantilah aku bawa basikal dan join korang kat Johor bila balik raya nanti. Kat sini dah tak ada tempat; estet kelapa sawit, lombong semua dah naik rumah. Kena pergi jauh kalau nak ride. OK lah Rahim ... ride on brother.

No comments: