Nov 21, 2009

Fw: Gambar-Gambar Lama - Azman Nordin


5E4 - 1977


Team Bola U15 SMSJ 1975


kota tinggi - kg. makam 1973

----- Forwarded Message ----
From: "azman181@streamyx.com" <azman181@streamyx.com>
To: Shamsudin Hamid <shamsudin.hamid@gmail.com>
Cc: Alimor Sipon <alimorsipon@yahoo.com>
Sent: Sat, November 21, 2009 12:32:55 PM
Subject: Gambar-Gambar Lama.

Assalammualaikum,
Apa khabar tuan? Mudah-mudahan sihat dan murah razeki.
Di sini saya attach gambar-gambar lama yang tuan request.
Sebenarnya memori saya dah teruk sangat.
Ada nama-nama yang disebut dalam SMSJ77 CONNEXION,
puas nak bayangkan siapa budaknya masa sekolah dulu.
Macam mana pun saya nak sangat jumpa classmate kita
spt. Hatta, Norkhir, Ahmad Abdullah dll.
Sekian, Wassalam.

12 comments:

Alimor Sipon said...

Lagi gamabr klasik kota tinggi 1973. Ramai juga kawan2 simpan gambar ni, nostalgia sbb baru masuk sekolah sain. Sesiapa yg ada maklumat kawan2 yang Azman nak cari tu, tolong maklumkan.

Anonymous said...

Bagus juga Azman postkan gambar kelas 5e4 sebab kalau tunggu aku balik, tak tentu lagi aku jumpa gambar tu --Kamel

Alimor Sipon said...

Dgn ini dah complete koleksi semua gambar2 10 kelas - 5E1 to 5E6, 5M1 to 5M4. Kita ingat2kan kembali classmate dan kawan2 yg lain yg pernah bersama kita. Bantulah kawan2 menjejak dan mencari kawan. Sesungguhnya satu kegembiraan bila kita dapat berhubung dan bertemu semula kawan2 yang telah terpisah lama lepas sekolah. Sama2lah kita melakukannya.

Bustamam said...

Kamel: gambar 5E4 dah dipostkan dulu kat sini: http://alimorsipon.blogspot.com/2009/07/5e4-1977.html

Alimor: Dah complete ek? Sekarang kita kumpul gambar taun lain pulak.

Alimor Sipon said...

Apa2 gambar lama elok kalau digitised dan simpan. Kalau tak hilang, susah nak cari dan tak boleh share.

Bustamam said...

Betul tu Mor, album I yang lama2 semua nak cuba digitize kan. Kalau tidak kalau banjir ker, pindah ker mungkin boleh rosak, hilang, macam2 boleh terjadi. Kalau bubuh online, boleh share dengan kengkawan.

Alimor Sipon said...

Kat mana cikgu Yunus Dahlan. Masa kat sekolah dia ajar ragbi, tu yang aku minat sikit2 ragbi. Masa kat aku kat UTM, cikgu Yunus jadi sports officer, lepas tu dia further study.

Alimor Sipon said...

Siapa nama abang form6 dlm gambar kat kota tinggi tu? Yang aku ingat paling popular ialah Abang Omar.

Said Ahmad said...

Mor,

Hj Yunus Dahlan ada kat Skudai.
Dia dah pencen tapi masih involve dengan sports - freelance coach & advisor.
Kalau nak contact ni no h/p dia:-

019 775 9575

Alimor Sipon said...

Tq said. Cikgu Yunus ni coaching apa lagi? Ragbi ke? Boleh juga advise Sajoha Vikings.

asri said...

Pernah aku jumpa sekali masa p kuliah kat UTM Skudai beberapa tahun yang yang lalu. Catit hand pon kat nota kuliah lepas tu entah ke mana. TQVM Said for the phone number.

asri said...

Tq Azman . Gambar aku ada kat sini. Aku tiada gambar ni dalam simpanan maksud aku gambar di makam sultan mangkat dijulang.