Nov 20, 2009

Fw: MG lepas Isyak


is3 Amin, Amin Ismail, Azali, Nazari, Ahamad Kamel












----- Forwarded Message ----
From: Ahamad Kamel Ismail <akamel.ismail@gmail.com>
To: Alimor Sipon <alimorsipon@yahoo.com>
Sent: Fri, November 20, 2009 3:48:39 PM
Subject: MG lepas Isyak

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Mor,

At last kami dapat jumpa walaupun kawalan ketat untuk bukan pemastautin Makkah memasuki kawasan Tanah Haram. Alhamdulillah aku dapat kebenaran untuk masuk atas urusan rasmi. So sebentar tadi Azali, Amin serta isteri dan Nazari sempat berjumpa, tapi message dari Mohd Shah diterima selepas kami bersurai. Aku sempat tunjukkan kawasan berhampiran Masjidil Haram.

شكراً لك

ولسعادتكم أطيب تحياتي

Ahamad Kamel Ismail               احمد كامل اسماعيل  
Jeddah 21381                                           جده
Kingdom of Saudi Arabia      المملكة العرلبية السعودية

6 comments:

Alimor Sipon said...

Teruja aku bila tengok kawan2 dapat mengerjakan haji. Aku, insyaallah akan ke sana 2011. Mat Kamel ada lagi tak masa tu kat sana.

Bustamam said...

Insya' Allah dia kata lagi 3 tahun lagi dia di sana.

hamzah said...

Untuk kengkawan yang kini berada di MakkatulMukarrahmah, Selamat menunaikan ibadat haji dan umrah dalam keadaan tenang dan selesa, dijauhi seglan halnagan dan rintangan...insyaallah

Unknown said...

Kalau ikut kontrak ada 3 tahun, cuma tahan ke tidaklah. Kalau ada good opening back home aku baliklah. Kalau masih ada kat sini InsyaAllha kita jumpa ----Kamel

Bustamam said...

Kamel: Semuga Allah permudahkan urusan kamu disana.

Unknown said...

InsyaAllah Khair