Nov 26, 2009

Fw: menziarah kawan lama Izahari Adan 5M2


Abdul Jalil Abdullah, Izhari Adan




----- Forwarded Message ----
From: Abdul Jalil Abdullah <abduljalil.abdullah@gmail.com>
To: alimorsipon@yahoo.com
Sent: Thu, November 26, 2009 8:04:23 AM
Subject: menziarah kawan lama Izahari Adan 5M2

Salam Alimor,

Baru baru ni saya menziarah kawan lama Izahari Adan atas urusan korban sempena Hari Raya Haji ni, saya sempat merakamkan gambar bersama  utk tatapan kawan2 yang masih ingat terutama yang sekelas dgn beliau. Saudara Izahari sekarang mengelolakan Sekolah mengajar AlQuran, Hafazan dan Khataman Nurul Nur sebagai guru besar dan pengajar, Beliau juga menguruskan sekolah Agama JAIM termasuk tadika Islam, Kepada kwn yg ingin menghubungi beliau, boleh hubungi 0176590659

Semuga usha beliau mendapat barakah dan keredhan Allah.

Jalil

3 comments:

HamzahBaba said...

Alhamdulillah, saya juga pernah bertemu Sdr Azhari ni. bangga dengan penglibatan beliau dan semoga usaha-usaha beliau sentiasa mendapat keberkatan.

Bustamam said...

Jalil, sekolah agama tu dimana? Kakak saya tengah mencari sekolah untuk anak dia.

Abdul Jalil said...

Bus, sekolah dia ni di Kg Sungai rambai, melaka, Kg ni sempadan antara melaka dan Johor, belah Johor Kg Kesang,kalau dari bandar muar ikut jalan ke melaka 8km drp bandar muar. Bus boleh hubungi hp saudara Izahari dimana saya difahamkan beliau ada lebih kurang 50 pelajar sekarang