May 29, 2010

Fw: Jumpa Awang di Jeddah



----- Forwarded Message ----
From: Ahamad Kamel Ismail <akamel.ismail@gmail.com>
To: Alimor Sipon <alimorsipon@yahoo.com>
Sent: Fri, May 28, 2010 6:48:36 PM
Subject: Jumpa Awang di Jeddah



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Mor,

Malam tadi aku sempat jumpa Awang di Airport. Dia terus pergi ke Madinah untuk ziarah. Lepas jumpa dia, aku pergi Makkah buat Umrah. Kalau ada kesempatan aku cuba jumpa dia di Makkah minggu depan, insyaAllah.

شكراً لك

ولسعادتكم أطيب تحياتي

Ahamad Kamel Ismail               احمد كامل اسماعيل  


5 comments:

asri said...

Mudah2an doa kau untuk balik cuti jumpa keluarga d Mlaysia d makbulkan Tuhan.

Kamel said...

InsyaAllah Asri, sambil tu dapat join reunion.

Nazari said...

Kamel.. aku harap dapat jumpa kau kat RU nanti.. dulu jumpa kat Makkah je..

Anyway.. kalau kau ke Makkah tu doakanlah agar aku dijemput semula ke sana. AMinn.

asri said...

Pasal Radical 77, insya'Allah no problem. Kalu tak cukup kita cetak lagi d Kluang.

Kamel said...

Ok, insyaAllah diberi kelapangan untuk kita berjumpa dan moga kenkawan dapat datang sini lagi.