May 23, 2010

Fw: MG SRSM 22.05.2010 (Pre SMSJ)



----- Forwarded Message ----
From: "mdyusoff@um.edu.my" <mdyusoff@um.edu.my>
To: alimorsipon@yahoo.com
Sent: Sun, May 23, 2010 5:21:27 PM
Subject: MG SRSM 22.05.2010

Salam Alimor

Petang semalam, ex-student Sek. Ren. Sri Mersing 1972 (SRSM) adakan informal hi-tea di Terrace Cafe, Marriot Hotel, Putrajaya, 1.00-5.00 petang. Tak ramai yang hadir, tapi antara yang datang ada 8 orang SMSJ'77, iaitu Shazmi Idris, Shamsudin Mohd, Ab. Razak Ali, Md Yusuf Kasim, Nor Ihsan Ali Effendi, Wan Yusof Wan Daud, Hussin Ibrahim dan Md Yusoff Musa. SMSJ'77 yang tak dapat datang termasuk Shamsudin Sulaiman, Kamarudin Abdullah, Md Noah Rahman, Zainudin Hamid, dan beberapa lagi. Hi-tea ditaja oleh ex-SRSM'72 Datin Zuraidah, isteri kepada YB Dato' Dr Latiff, Timb. Menteri Pertahanan. Seronok jumpa selepas 38 tahun! Ada la bincang sikit pasal Malam Amal SAJOHA dan Reunion kita.

Gambar:
Diri depan dari kiri : Nor Ihsan (1), Shazmi (3).
Diri belakang dari kiri : Razak Ali (2), Yusuf Kasim (3), Wan Yusof (4), Hussin Ibrahim (5), Yusoff Musa (6), Shamsudin Mohd (7).

Minta tolong Alimor paparkan di blog SMSJ'77. Terima kasih.

YusoffMusa

6 comments:

Alimor Sipon said...

Ramai xSMSJ dari sekolah ni! Tahniah kerana dapat berMG rakan2 sekolah rendah. Lepas ni MG kawan2 tadika pulak. Jgn lupa reunion SMSJ nanti.

asri said...

Tahniah pada kau orang. Tapi yang paling aku nak tabik spring pada Cg Husin Brahim. Teringat dengan gelagat dia masa d Bilik Bacaan Asrama Putra SSI. Mudah2an kita dapat jumpa semula d RU Jun ni.

ShamsudinMohd said...

Alimor,Asri, dia orang bukan tak mahu join tapi tak dapat nak bayangkan keseronokan dan kemeriahan bila jumpa kawan-kawan lama. Macam aku, Yusof Kasim dan Yusof Musa first time pergi MG di rumah Saani dapat jumpa kawan-kawan semua. Sekarang ni aku nak pergi menjejaki Zainudin Hamid. Aku call dia tak jawab. Aku email dia tak reply. Kau orang boleh bantu ke?

asri said...

Sham aku cuba. Masa d rumah hanif kan dia mari. Lepas senyap dia. Oh my friend Zainudin where are u?

sulaimi said...

salam, saya jumpa dia kat ofis. dia tingkat 28 cawangan projek kompleks JKR saya tingkat 4 caw kerja bangunan am, menara PJD. sembang2 biasa. usher dia datang reu tapi katanya banyak sangat jemputan kahwin. Dia jadi pemerhati tu. Sorry bro kalu tulisan ni buka your 'hijap' bertapa.

ShamsudinMohd said...

Thanks Sulaimi, I will follow-up from here. Umur 50 tahun belum boleh bertapa lagi. Wish me good luck. Din, Din.. Asri pun perasan kau menghilangkan diri. Hehehe