May 6, 2010

Fw: Wedding 1st mei dan MG


mariam isnin, norsa'ni abu bakar, taksiah jamaludin, zubaidah ahmad,
shazmi idris, maimunah arif, rohaya angah


Abg Nasirudin ('76)


pasangan pengantin ....redha dan masdia


-, maznah mahmood, shazmi, fatimah hamidon, sa'diah md noh, maimunah arif, nora daud, rahmah sulaiman dan norsa'ni abu bakar


norsa'ni dan norela


faridah jaafar dan norsa'ni abu bakar

jamaliah bakri ('76) dan norlidah md seth

_, rahmah sulaiman, norela, maimunah ariff


rombongan dari melaka - haniff suliaman, othman rahim, md norhayati, zawiah dollah, zulkarnain kassim

sharifah sehon (junior), maznah mahmood, maimunah ariff, shazmi idris


----- Forwarded Message ----
From: Nor Nina <nina_nor@ymail.com>
To: Alimor Sipon <alimorsipon@yahoo.com>
Sent: Mon, May 3, 2010 4:09:30 PM
Subject: Re: Wedding 1st mei dan MG


Salam kekawan yang dikasihi.
Sungguh terharu dgn kehadiran semua dari jauh dan dekat. aku baru je dapat dok mengadap internet ini. almaklumlah baru lega dari majlis kenduri. aku masih tersenyum lagi sampai hari ini kerana terasa puas hati dan bersyukur akan kejayaan majlis aku tempuh hari. syukur pada Nya yang telah membantu aku . aku sebelum itu byk berdoa muga siapa yang datang itu adalah rezeki dan siapa yg tidak dapat datang memang dah ditakdirkan tidak berperluang untk bersama. Mungkin ada hikmah disebalik semuanya itu.

Ucapan ribuan terima kasih diatas segala usha kalian menyeru rakan2 untk bersama dimajlis aku. Maaf bebanyak jika ada sebarang kekurangan dan kecacatan dlm majlis. yang penting aku dah doakan kau orang selamat datang dan selamat kembali.

Alimor jumlah perempuan yang dtg bukan 19 tapi melebihi lelaki iaitu 35 orang. mereka dtg awal sgt dn balik awal . dan tak lupa juga ada junior dn senior yg datang . aku akan senaraikan untk u all. kerana aku amat mghargai setiap mereka yang datang. bersama ini aku ada gambar yang harap dpt berkongsi bersama.

4 comments:

asri said...

Tq Sa'ni dengan gambar2 yang d hantar.

Unknown said...

Asri kau pun dah tersampouk macam Zawiyah.. guna gambar masa KECIK ye!!!

Azmer said...

sa'ani, patutnya kita org yg berterima kasih kat awak sekeluarga kerana terpaksa melayan kerenah bapak2 ibu2 ½ abad di rumah awak tempuh hari. please extend our gratitude to your hubby as well for his understanding :)

YusoffMusa said...

Klu ada MG tergempar kt mna2 sblm reunion, gitau le. Ada kesempatan, blh join.