Jul 12, 2009

Fw: Cikgu dr. rubiah

Norsa'ni Abu Bakar & Cikgu (Dr.) Rubiah


----- Forwarded Message ----
From: norsani bakar <norsani2005@yahoo.com.my>
To: Alimor Sipon <alimorsipon@yahoo.com>; mariah ahmad <maraiahah@gmail.com>; tina arief <teenarief@yahoo.com.my>; maznah mahmood <maznah47@yahoo.com>
Cc: asri ahmad <asri07@gmail.com>; Dr Salbiah Nawi <drsalbiah@yahoo.com>; Yahya Fadilah <fadilah_y@yahoo.com>; fatimah midon <fullhouse_ya1703@yahoo.com>
Sent: Sunday, July 12, 2009 1:37:53 PM
Subject: Re: Cikgu dr. rubiah

aku ada berita baik.. tadi aku sempat p kejap program motivasi sekolah ren. seksyen 7 di Bandar Baru Bangi sek tu sek anak aku yang sekarang dah tingkatan 4 di Maadah Hamidiah Kajang. aku tengok banner ceramah motivasi oleh( Cikgu) dr. rubiah di adakan di UKM. Bangi. So aku pun scan beberapa gambar utk aku berikan pada Cikgu dr.rubiah. sempat aku ambil gambar dia. ini aku postkan utk tatapan kekwn kita. dia bagi kad dia .. ini email dia. rkhamzah@yahoo.com


No comments: