Jul 1, 2009

Fw: [SMSJ77] MG di Melaka Mall 1/7/09.

Hanif Sulaiman, Dr.Razak Salleh, Yusof Harun, Muhidin Amin, suami & anak Zaiton Omar, Zaiton Omar, Othman Rahim

Hanif Sulaiman, Adnan Mat Suhat, Yusof Harun, Muhidin Amin & Zaiton Omar

----- Forwarded Message ----
From: Othman Abdul Rahim <othmanmk@tm.net.my>
To: SMSJ77@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, July 1, 2009 9:41:37 PM
Subject: [SMSJ77] MG di Melaka Mall 1/7/09.

Salam semua.

Petang tadi 1/7/09, kita di Melaka ada MG di Melaka Mall. Hanif Sulaiman, Adnan Mat Suhat, Yusof Harun, Dr, Razak Salleh, Muhidin Abu Amin dan Zaiton Omar bersembang2 kenangan di SMSJ.

Ada 2 foto yang saya dah postkan ke SMSJ77 egroup website.

Othman.
__,_._,___

5 comments:

YusoffHaron said...

salam mor, mg sya yg pertama lebih dari 3 org semenjak 32 tahun dlu. sebelum ni mg dengan muhsin pd 25/6/09 di seremban dan bersama hanif pd 30/6/09 di melaka mall juga. mmg dpt mengimbau kenangan lampau di smsj77

YusoffHaron said...

tq hanif n gobel atas inisiatif kau org. menunggu pertemuan seterusnya.

YusoffHaron said...

zaiton omar da bercucu. hantar anak register di alor gajah. singgah di melaka mall bersama suami n anak dia. sekarang dia di kota tinggi

Alimor Sipon said...

Dah ada yang mula dapat cucu. Ada yang mula dapat menantu. Yang ada tengah sibuk mambesar anak2. Masing2 tak sama. Kalau panjang umur, semua tu dpat kita alami.

Unknown said...

Sof,aku tahu si eton tu ngajar sama2 adik aku kat kota tinggi tapi aku segan nak jumpa dia...aku takut dia dah tak kenal aku lagi.. walaubagaimana pun tahniahlah pada eton kerana telah ada generasi ke 3 (cucu)...