Sep 6, 2009

Fw: Jalil Abdullah di Jeddah


Ahmad Kamel & Jalil Abdullah

----- Forwarded Message ----
From: Ahamad Kamel Ismail <akamel.ismail@gmail.com>
To: Alimor Sipon <alimorsipon@yahoo.com>
Sent: Sunday, September 6, 2009 3:52:29 PM
Subject: Ah Chong di Jeddeah

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Mor,

Semalam aku ke Airpot sebab dapat email dari Jalil Abdullah yang dia akan ke menunaikan Umrah. Aku expect akan jumpa Ah Chong macam dalam gambar seperti dalam pelacaran product Lestari Water yang ada dalam SMSJ77 connexion, berbadan gempal. Bila ada kelibat macam dia aku pun panggil Chong, dia pun pandang. Betullah Jalil,tapi dia taklah segempal yang ada dalam gambar tu.

Kami bergambar berlatarkan corak kain perayaan di sini. Corak yang mempunyai warna merah yang dominan di peragakan di kebanyakkan tempat untuk meninbulkan susana perayaan.

شكراً لك

ولسعادتكم أطيب تحياتي

Ahamad Kamel Ismail احمد كامل اسماعيل
Jeddah 21381 جده
Kingdom of Saudi Arabia المملكة العرلبية السعودية


Note: Ahmad Kamel selalu dapat melapangkan masa menyambut kawan2 kita yang tiba di Jedah utk Umrah. Mungkin kalau musim haji akan datang ramai kawan2 yang kesana, lagi sibuklah Ahmad Kamel. Walau apapun Tahniah diucapkan kpd Ahmad Kamel.

1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum? Sdra Ahmad Kamel.. Apa2 hal gua tabik sama lu.. dalam kesibukan dgn tugas seharian.. sempat juga lu lpgkan masa utk sambut kwn2 yg dtg dr M'sia/SMSJ..esp..Sdra Ah Chong.. kalau mcm ni gua pun mau tukar gua punya nama..Ahmad Ah Ling Bin Abulullah..