Sep 10, 2009

Fw: Gambar Masa Ting 5






----- Forwarded Message ----
From: Mohd Nazari Ahmad <mohdnazariahmad@yahoo.com>
To: alimor sipon <alimorsipon@yahoo.com>
Sent: Thursday, September 3, 2009 1:24:09 PM
Subject: Gambar Masa Ting 5

Mor, ni gambar-gambar waktu-waktu akhir di SMSJ.. masa tu tengah prepare untuk Peperiksaan Percubaan. Gambar ni diambil diatas tangga yang sama dengan gambar yang ramai-ramai tu.

Hamzah Baba, Burhanuddin A.Samah, Burhanuddin Yusof, Mokhtar Ghani, Azimi Aman, Rozman ???, Rosli Rahman, Ahmad Amat, Bahaman Khamis, Syed Ahmad(ar), Ghafar A Bakar, Kassim Marsidi dan berdir tu aku.. Nazari


Gambar yang satu lagi ni member 5M1 ..Ariffin Bujang, Jamil Sayuti, Nazari, Aziz Piee, Dol Said Ngah dan ynag duduk Abdul Hamid Ahmad


Photo credit: Nazari Ahmad.

7 comments:

Unknown said...

Cot..Rozman???-Rozman Hussin (Rock).. Ada yg x masuk namanya..aku x pasti diblkg Azimi Aman tu..Ramli AS atau Sejari Rasip..sebelah Said Ahmad (Ar) ..Azman Yunos,Latif Posgar,Aziz Khamis

Nazari said...

Kassim..ye le agaknya. Yg belakang Azimi tu aku tak de idea.. tapi bukan Ramli. Yg lain tu betul.

Unknown said...

Cot, ingat betul2..aku nak test kau punya daya ingatan..sape yg duduk depan kau & blakang Azimi... samada Ramli/Sejari/Supaai/ Aris/Norman (Ar) atau Kabil.. aku rasa kau memang x tau sebab kau budak 5M1 yang tercampak ke dalam kelompok 5M3 & 5M4...jgn marah eh!!

braimtaigo said...

rasa-rasa belakang azimi tu sajari rasip dan depan ar tu hamdan mokhtar.

Unknown said...

Bang Braim!!!tolong Bang Braim!!!salah tu bang Braim..dpn Aruah Said tu ..Mr Bahaman K..la

braimtaigo said...

ye ke? sorilah ye. bang kasim kat mana skarang ni? ingat lagi lagu dunia belum kiamat?

Unknown said...

kita di JB..tentang lagu tu..masih aku ingat dan mikir-mikir sampai tua ni