Sep 21, 2009

Fw: Beraya dengan Ali

Sarudin Kari (Ali) & Ahamad Kamel


----- Forwarded Message ----
From: Ahamad Kamel Ismail <akamel.ismail@gmail.com>
To: Alimor Sipon <alimorsipon@yahoo.com>
Sent: Monday, September 21, 2009 6:05:14 AM
Subject: Beraya dengan Ali


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Mor,

Alhamdulillah walaupun jadual kerja ketat disebabkan perayaan, aku sempat ke Makkah untuk solat subuh dan solat Eidul Fitri serta berjumpa Ali(Sarudin) dan membawa beliau dan ke rumah di Jeddah. Sehari sebelum raya juadah raya seperti Rendang Hashi(Unta Muda) dan kuah kacang telah siap dimasak dan lodeh dimasak selepas pulang dari Makkah. Dapatlah kami beraya seadanya.

Pada waktu petang aku hantar Ali ke Rabigh dimana beliau bertugas di King Abdul Aziz University branch campus, 150 ke utara Jeddah.

شكراً لك

ولسعادتكم أطيب تحياتي

Ahamad Kamel Ismail احمد كامل اسماعيل
Jeddah 21381 جده
Kingdom of Saudi Arabia المملكة العرلبية السعودية

4 comments:

asri said...

Raya bebenor kume ye! Susah nak cari orang macam kau Kamel. Aku doakan semoga Allah memberi kemudahan dalam segala hal untuk kau di sana. Doa engkau di sana lagi mustajab. Melayan tamu dengan sebaiknya adalah cara hidup kita sebagai muslim. Salam Aidil Fitri Maaf Zahir dan Batin dari Malaysia.

Anonymous said...

Terima kasih diatas doa, amin. Macam kau cakaplah, apalah gunanya ada kawan.

hamzah LHDN said...

Assalamualaikum Kamil, moga sejahtera kat Jeddah.. insyaallah kita jumpa nanti

Unknown said...

Wa'alaikummusalam Hamzah, aku tak perasan ada comment kat bawah blog ni. Kalau akan ke Makkah silalah call.

Aku dah clearkan aku punya tax sebelum ke Jeddah, masih nak kena isi borang income tax lagi ke? Sebab aku tak ada pendapatan kat Malaysia