Oct 25, 2009

5M4 1977




class register




5M4 1977


Photo credit: Misliah Mahat

5 comments:

maznah said...

Misliah,aku pernah tertanya siapakah orang pertama yang mendaftar di dewan EC pada tahun 1973. Rupanya Arpah Hassan orangnya. Aku takkan lupa nombor pendaftaran aku sampai bila2 kerana no aku ialah 0007. Lepas aku kau pulak yang mendaftar.

Alimor Sipon said...

Mcm no. james bond. Budak2 JB register awal dan dapat no. rendah. No. aku 0022.

asri said...

Yelah Maznah kau budak JB. Dekat dengan EC bolehlah datang awal.Yang aku masih simpan Buku Pennyata Kemajuan Murid ada menyatakan bil masuk 103. Antara orang awalun sekolah di SMSJ.

maznah said...

Tapi kau orang tau tak,si arpah hassan tu kalau aku tak silap budak luar jb. Aku rasa budak Kota tinggi. Kalau aku salah siapa yang tahu tolong betulkan. Dah makin tua, banyak yang dah lupa

Alimor Sipon said...

Kat mana dia? Aku ingat nama tu.