Oct 13, 2009

Fw: Salam dari Endau, Cikgu Misliah Mahat


Misliah Mahat & suami


Misliah Mahat & keluarga


----- Forwarded Message ----
From: Saadon Misliah <swift_endau@yahoo.com>
To: alimorsipon@yahoo.com
Cc: swift_endau@yahoo.Com
Sent: Mon, October 12, 2009 8:15:49 PM
Subject: akm


Misliah Mahat (5M4) tinggal di Endau dan mengajar disana.

9 comments:

SN said...

Aduh Mis, ni memang sah kalau bertembung, memang boleh missed. Lain benar. Aku masih terbayang-bayang kau lontar javelin dul dan terbayang-bayang gurauan kau dengan Jaharah Hassan dan Azizah Samad. Mana dia orang ye? Hamidah Mahadi pun nak aku jejaki.

braimtaigo said...

Datin NS, Azizah Samad ada kat Segamat. Saya pernah berjumpa dan pernah bertanya kenal lagi tak kat saya. Dia kata kenal sebab Saya dah kembang semangkok. Nantilah bila terserempak lagi saya mintakan no cellphone dia.

braimtaigo said...

DNS, salah maklumat.. sepatutnya ayat itu dibaca sebagai...Dia kata TAK kenal sebab saya dah kembang semangkok!

SN said...

Rasanya Fatimah Yusufpun di Segamat. Jika member tak nak bagi no. usah dipaksa ye. Menyesal sungguh, setahun di Hosp Sultanah Aminah JB tahun 2004, tak sempat nak jejaki kawan-kawan di Johor. Yang mampu buat, hanya selak directory telefon kot-kot jumpa nama yang kenal.
Siapa DNS tu???..Sah bukan saya

maznah said...

Datin Salbiah, awak pernah jumpa fatimah yusuf selepas keluar sek ke?
Sayang ye masa kat JB tak pernah jumpa awak kat hospital. Saya selalu ke hospital dari 2002 sampai 2004 kerana kencing manis.

Nazari said...

Maznah..lah kau dah ada kencing manis ke.. tu le orang cakap kalau kau buat kuih muih tu rasa sikit aje.. ni kau rasa nak test sampai kenyang.. mana tak kena kencing manis ... silap2 hari bulan kena kencing tepung, majerin ... kan ke payah..

braimtaigo said...

Nazari, kalau kencing tepung,magerin terus je buat kuih balik. Eei merepeknya aku ni. Bagi kawan-kawan yang mencari Cg Fatimah Yusof dia dah jadi pensyarah kat maktab di Melaka. Dulu masa dia cikgu kat Labis selalu juga kita bertemu

maznah said...

Nazari, aku kencing manis bukan sebab makan kueh yang aku buatlah. Mak dan bapak aku ada keturunan kencing manis. Dalam adik beradik aku, dari anak keempat sampai ketujuh semua kencing manis tau. Yang kelapan dah meninggal tapi bukan sebab kencing manis. Dari yang kesembilan sampai sebelas belum kena lagi.....

kassim said...

cot/maznah..kalau dulu pep. melayu ada cakap..makan boleh sebarang makan tapi cakap jgn sebarang cakap...tapi ini x boleh pakai lagi kena tukar.. cakap boleh sebarang cakap tapi makan jgn sebarang makan...jadi jagalah makan dan kesihatan...yang dah ada kencing manis tu..rajin2lah makan ubat..sesekali ngeteh takpe..