Oct 20, 2009

Ustaz Ismail Abu Bakar

Hadapan Asrama Putera SSI, JB bersama Ustaz Izmail (1974)

Ustaz Ismail & keluarga


Ustaz Ismail & isteri








Ustaz Ismail Abu Bakar



Badrul Hisham Ali & Ustaz Ismail



Ustaz Ismail & Keluarga.


Hasil jejak guru rakan kita, Badrul Hisham Ali, Ustaz Ismail Abu Bakar telah dapat dihubungi dan ditemui baru2 ini di Alor Setar. Ustaz Ismail adalah warden pertama asrama semasa murid2 lelaki tinggal di asrama Sekolah Sultan Ismail, JB. Beliau juga sempat bersama di SMSJ Kluang. Ustaz Ismail telah bersara dan kini tinggal di Alor Setar, menjalankan aktiviti2 amal termasuk terlibat dengan Perkim Kedah.

Ramai rakan2 lelaki SMSJ dari Johor amat ingin berhubung dan bertemu dengan Ustaz Ismail yang amat akrab semasa bersama beliau. Rakan2 yang ingin menghubungi Ustaz Ismail boleh berbuat demikian di hp 012 430 5487, 04 733 5124 (Pejabat), 04 714 3529 (rumah).



Photo credit : Badrulhisham Ali & Mohsin Bakar.

7 comments:

Bustamam said...

Terima Kasih Alimor, Badrulhisham, Mohsin kerana berkonsi gambar² Ustaz Ismail. Gambar kat SSI yang tu saya tak de dalam simpanan. Saya ada gambar lain, nanti saya post.

asri said...

Semoga Allah memberi kesihatan ,dimurahkan rezki,di
panjankan umur dan dipermudahkan segala hal untuk kebaikan kepada Ustaz Ismail dan keluarga daripada Allah.

Akulah pelajar paling suka ponteng masa di Asrama Putra SSI dengan alasan sakit perut, siap doktor diHSA offer pada aku berapa hari mahu cuti.Aku hanya tersengeh dengan tawaran tersebut.

bong said...

Abang2 semua, aku masa di Kluang pernah bengkak di peha, Ustaz Ismail le yang urut dan beri air penawar.Walaupun beliau sekejap dengan kita aku rasa kita semua suka dengan dia.Muga2 ALLAH memberkatinya.

Alimor Sipon said...

Bong, kenapa peha bengkak? Kena bedal ke?

bong said...

Bang Alimor, tak tau tiba2 bengkak.Akhirnya aku dapat cakap dengan orang Medoi satu tempat dengan Rahman Mokhtar.

kembara kelana said...

terima kasih badrul dan alimor aku minta izin link kat blog 1978..
untuk dikongsi bersama

asri said...

Baguslah tu KK. Itulah namanya adik beradik lain mak dan lain bapak.