Oct 24, 2009

Fw: hello from Mis Endau.



2M4 (1974)
1.gambar mis 3 (zaman pakai skirt tu saya ,nora daud, noraini suhaimi)tu gambar 2m4 nama tak payah le.




5M4 (1977)
2.gambar mis 4 yang hujung saya n hujung satu lagi tu mokhtar ghani(rugget) tu 5m4



3.gambar kat batu tepi tebing masa rombongan ke melaka tu ingat tak.duduk bawah dari kiri nora daud n zaleha kassim,berdiri dari kiri rohaida sulaiman,faridah apa ye rasa dah arwah maaf ye alimor tak tersebut saya sebak....,yusmida n siti aishah sulaiman.




4.gambar depan dewan tengku ampuan meriam lepas pertandingan panitia bm sajak,pakaian beragam pantun dll.nama penat nak taip la alimor,k tak pe kan penat...............tuan



5.bawah pokok tu.masa nak pergi melaka razak apa ye yang orang parit setongkat muar tu jamu kita org nasi lemak seblm meneruskan perjalanan ke melaka.lelaki awak kenal kan ......yang saya ingat shukor,zaki,reduan entah yang lain



6.anual dinner girls kt hostel girl.nama tak payah la yang duduk shazmi idris,faridah jaafar,normah,asiah ahmad ,zarah majid,meriam isnin.saya (mis le baju kotak2 hijau) maznah , zainah afroo tu kenal kanhaliza majid,ruziah maarof,pas tu sapa ni la lupa lak than nora impoh.yang cangkong tu kamariak md dali n fadillah yahya.belakang dari kanan noraini shukor,sadiah ,razipahrahmah sulaiman.maimunah,rohaida n junoir....sapa lupa le boss....tadi mcm mls rajin lak.



3M4 (1975)

7.gambar yang hujung2 tu kamariah md dali tocang 2 n noraini suhaimi pun tocang 2 kenalkan...tu kami tingkatan 3m4



----- Forwarded Message ----
From: Saadon Misliah <swift_endau@yahoo.com>
To: alimorsipon@yahoo.com
Cc: swift_endau@yahoo.Com
Sent: Fri, October 23, 2009 11:28:55 PM
Subject: hello



k nite.nk wt holick penat boss....lapar lak dok kt pc ni nasib baik My Don Juan teman tau.
k nite boss......

Nota: Gambar2 lama koleksi Misliah Mahat (skrg di Endau). Koleksi yang amat baik untuk tatapan kawan2 semua sambil mengingat kembali masa kita pernah bersama,

8 comments:

asri said...

Bila dibandingkan gambar Nora Daud masa kat Melaka dulu dengan yang terbaru di majlis perkahwinan anak Rohaidah Sulaiman, dulu pakai cermin mata agak tebal, sekarang dah tak pakai cermin mata dan makin ayu. Dia dah tukar mata baru ke?

fati said...

Wah , bestnya tengok foto yg depan KPTAM tu. Ada foto saya tu....dan junior2 lain mcm Azida Aziz, Huei Wuan,RosnahManan, Habibah, Norlida Ali, Norleha Salleh,Hafizah Awang, Yahya Sadikon,Norin, kak Tina, kak Yus,kak Ajip, Kak Hawa, Kak Noi, .... saya nak simpanlah gambar ni ,boleh ek...masa ni saya form1.

asri said...

Fati, itulah sebahagian aktiviti koko dan sebenarnya ia termasuk dalam akta dalam pendidikan negara dan dah lama dah. Cuma pada masa tu tak didedahkan pada kita. Cikgu2 yang ada pun macam tak ambil kisah tang hal ni. Entahlah di mana silapnya.

Anonymous said...

Hah nampak gambar Mis pakai baju kotak-kotak

Fadilah said...

Thank you Mis ..gambo depan hostel masa girls' dinner tu mengingatkan masa2 dulu. Aku tak ade gambo ni. Suka tengok kita2 menyengih gembira.

maznah said...

Fadilah, kau ingat tak kenapa kita semua menyengih masa gambar ni diambik? Siapa yang ambik gambar ni pun aku dah tak boleh ingat.

Fadilah said...

Ntah lah kenape..tapi Maznah, cara kite dua sengih tu nampak macam seiras aje. Maklumlah mak saudara dgn anak saudara.

Fadilah said...

Aku rasa yang sebelah Nora Impoh tu..Hjh Che Pon, orgnya decent aje. Sebelah Rohaida tu..junior nama Rozilawati. Mis, sebelah Normah tu Asiah ke? Nampak mcm Rosnah Manan junior kite aje. Tapi mungkin juga aku tersilap..gambo pun ala-ala kelam mcm ingatan ni.