Apr 15, 2010

Cikgu Tajul Arif

Cikgu Tajul Arif


Kassim Marsithi terjumpa Cikgu Tajul Arif di pasar malam tempoh hari. Nak tunjukkan gambar terkini cikgu Tajul tak ada, jadi untuk tatapan, ini gambar cikgu Tajul pada tahun 1977 di sekolah. Beliau boleh di hubungi di 012 7990 725 / 07 2323 720.

Cikgu Tajul Arif akan bersama kita semasa reunion pada 12 Jun nanti.

4 comments:

kassim said...

salam semua, aku mcm tak percaya cikgu Tajul menghulur tangan untuk bersalam...sedangkan kedua-dua tanganku sedang memegang buah..... buah mempelam da..aku lepaskan buah yang aku pegang itu...dan menyambut tangannya sambil berkata.. kassim.. dan orang itu berkata..tajul.. bila aku dengar suaranya...aku pun berkata " pernah ku dengar suara itu kira2 30 tahun dulu, di sekolah sains kah? Bukan sekolah sains aje malah hampir semua sekolah kat kluang dia mengajar..tambah beliau.

asri said...

Kita harap reunion kita nanti bertambah meriah dengan kehadiran Cg Tajul yang unsangkareble tu. Lepas tu tah bila kita dapat jumpa ramai2.

Mudah2an lebih ramai lagi akan menghadiri reunion yang dirancang.Insa'Allah.

braimtaigo said...

ghambut dia masih panjang macam dulu ke kang kassim? bagilah sedikit diskripsi terbaru mengenai CgTajul.satu lagi kan celphone sekarang ada kamera..kan boleh ambik gambo dengannya..atau memori dah penuh..

kassim said...

Bang Braim..hp aku memang boleh amik gambo..saje aku nak surprise korang...kalau zaman mudanya macam pelakon drama TV Zafrul..tunggu dan lihat saja pada 12/6 & 13/6 nanti..