Apr 8, 2010

Fw: Mock-up TShirt, Mug & Beg



----- Forwarded Message ----
From: ismail karim <maelsstorm@gmail.com>
To: alimorsipon@yahoo.com
Cc: alimor@tnb.com.my
Sent: Thu, April 8, 2010 5:45:49 PM
Subject: Mock-up Thirt, Mug & Beg

Salam.
Cadangan Tshirt pelbagai color.
ada MU, Chelsea, Arsenal,  ..pilih saja....hehe
Terpulang kpd AJK, adakah jimat kalau print byk color?
regards
ismail.
--------------------------------------------------------------
Logo reunion yang diletakkan pada barang2 souvenior - tshirt, mug dan beg. Siapa yang datang reunion nanti dapatlah benda2 ni semua utk kenag2an. Cuma tshirt kena pilih satu color utk kita buat. Cuba tengok color apa yang paling popular. Aku - hitamlah pilihan - nampak macho.

Alimor.

9 comments:

Kamel said...

Mor, aku pun nak juga souvenir tu walaupun aku mungkin tak dapat hadir. Nanti boleh bagi kat Md Norhayati. Dia jiran aku. Nanti aku bayar cost

braimtaigo said...

Mail, bestnya kau. Kalau ada semua kala, aku beli semuanya. Apa2 yg dijual utk kenangan akan ku beli jugak...

asri said...
This comment has been removed by the author.
bong said...

Bro semua memang cantik tshirt tu, aku pun nak juga untuk koleksi.

Alimor Sipon said...

Bong klau nak join masa reunion nanti boleh gak. Kita invite sikit2 batch lain yang rasa rapat mcm korang.

asri said...

Mor pasal Majalah Radical tu, Yang nak cetak keluaran mana? 1975 ko,1976 ko atau 1977. Aku rasa kulit majalah kita photostat warna cantik sikit. Tambah dalam RM1 kot. Cuma masalah kulit Majalah keluaran 1975 tak tahu cam na rupa dia. Minta Mail imagine kan untuk design Radical 1975. Back ground purple.
T shirt cantik2 dan kalau boleh buat yang ada kolar. Saiz aku XXL.

Nazari said...

Asri.. aku rasa kau cetak tiga2 tu.. sebab boleh nampak tumbesaran kita masing2.

Nazari said...

Aku cadangkan agar tshirt tu cuba buat selain lengan pendek "polo tshirt" tu cuba buat yg lengan panjang round collar neck labuh hingga bawah punggung (trend skrg) sebab kawan perempuan nak gak pakai. Kalau lengan pendek ramai yg tak pakai maklumlah dah separuh abad.

Satu lagi ingatan ... saiz jangan fikir macam tahun 77... paling minima XXL .. dua helai saiz 4XL atau 5 XL .. untuk Hanif dan Lokman.

Alimor Sipon said...

Ada 2 bulan lagi nak kuruskan badan .. kalau tak saiz baju tak jamin ada. Korang dah tak suka pakai tshirt leher bulat ke? Kenapa?