Apr 10, 2010

Jemputan Majlis Perkahwinan ... Hjh Nor Sa'ni Abu Bakar





Hjh Nor Sa'ni Abu Bakar menjemput rakan2 smsj77 lelaki dan perempuan ke majlis perkahwinan anak lelakinya di Bangi pada 1 Mei 2010 (Sabtu). Ambil kesempatan ini untuk meraikan majlis perkahwinan anak rakan kita sambil bertemu rakan2 smsj77 di sana. Masa yang di cadangkan untuk rakan2 datang ke majlis ini ialah di antara jam 2 - 5 petang. Harap tidak diuzurkan.




Nor Sa'ani Abu Bakar

8 comments:

Abdul Jalil said...

Nor saani, ceria wajah mak pengantin nak terima menantu, insyaAllah harap kwn kwn sekitar kl dan bangi akan hadir memeriahkan majlis, saya baca peta lokasi tu agak keliru sbb equtorial hotel nampak dekat sgt dgn rnd2, saya syorkan kan kwn kwan ikut tol bangi senang cari.

Abdul Jalil said...

nor saani, cuma nak betanya, ayah bakal menantu itu orang tawau kah? macam nama kenalan baik saya hj mostyn yg tinggal ditawau, dia ada jemput saya pada 3hb tempohhari tapi saya tak dapat hadir sbb ada diluar negeri..dia bagitau belah lelaki pada i mei di semenanjung

Alimor Sipon said...

Jalil, betullah tu agaknya ...

Nazari said...

Sa'ani..kau tak habis2 posing kat tangga ke?

asri said...

Sa'ni insya'Allah aku datang.Harap2 anak lanang aku tak out station.

Anonymous said...

Mak Aji jemput batch 77 aje, batch 75, 76, 78 yang dok kat bangi atau kawasan sekitarnya tak jemput ke?

asri said...

Sa'ni, depa dah sound dah. Kita mari bukan pasal nak makan. Yang pentig dapat mengeratkan tali persahabatan dan dan persaudaraan kan.

asri said...

Tq, surat jemputan dah dapat lama.