Jun 16, 2010

Cikgu2 masa reunion 12 jun 2010

Liu Cik Jun ... datang petang, join bergambar atas tangga

Wong Gi Man

Ustaz Ismail ...datang dari Alor Setar, mengetuai majlis tahlil/doa selamat

Tn Syed Hussin ...... datang dgn kembarnya

Tn Syed Hassan

Cikgu Shariff Daim ...dgn Hanif (kiri) dan Dzaki (kanan)

Cikgu Rahman Karim ... bersama isteri dan cucu

Mr. Paul Francis

Mr. Khiew ... pulang paling akhir

Ms. Lau .... takdijangka datang

Cikgu Khamis Mahadi .... terbang dari Kucing dan Cikgu Yaacob Shariff

 
Cikgu Jalil Ishak ....lewat sampai dan silap tempat dinner

 
Cikgu Hamid Hassan

Cikgu Tajul Ariff

Cikgu Yunus Dahlan ...berucap panjang



Terima Kasih Cikgu .........

photo credit: mohdshah mahmood

3 comments:

ShamsudinMohd said...

Cikgu Yunus memang berucap panjang bagi pihak guru-guru yang hadir, tapi berbaloi. Memang dah lama dia orang menunggu saat yang bermakna ni, seperti kita semua. Rasa bangga dan kepuasan terukir di wajah masing-masing kerana dapat bersua muka dengan anak didik yang telah berjaya dalam bidang masing-masing. Aku turut merasa bangga dengan guru-guru kita ni yang gigih dan ikhlas mengajar kita dulu. Kehadiran mereka sememangnya membuat Reunion kita lebih bermakna lagi. Yang paling best, bila kita semua sama-sama mengucapkan Terima Kasih Cikgu, sekuat-kuat hati dan dengan penuh semangat. Siapa sangka, dengan menghadirkan diri pada malam itu kita dapat merasa dan menyaksikan satu keajaiban, dengan izin Allah.

Alimor Sipon said...

Sham dan semua, cikgu Yunus memang bersemangat betul nak datang. Masa aku telepon remind kita punya reunion dia siap tanya sapa2 lagi cikgu lain yang datang. Syukur kita juga dapat menemukan cikgu2 kita sesama mereka.

Unknown said...

Kamu semua memang best.Yang paling saya kagumi adalah p'hormatan kamu yang sangat besar melalui teguran2 dgn memperkenalkan diri kamu kpd cikgu2 dimana saja walaupun ada diantara kamu yang ingin melupakan sejarah atau peristiwa semasa dSMSJ dulu yg pernah kena pelempang n terajang n juga maki hamun dengan perkataan yang tidak terdapat dlm kamus dewan oleh cikgu spt saya.Untuk mereka yg menjadi pendidik spt Asri n gang jangan ikut methodology saya.