Jan 29, 2010

Fw: Gambar Luar Masjid Nabawi.





----- Forwarded Message ----
From: Nazari <nazari@mohe.gov.my>
To: alimorsipon@yahoo.com
Sent: Mon, January 25, 2010 9:41:59 AM
Subject: Gambar Luar Masjid Nabawi.


Assalaumulaikum wbt Alimor dan kawan-kawan,

Seperti yang aku janjikan disini aku sertakan gambar sekitar kawasan luar Masjid Nabawi.
Gambar ini diambil daripada kawasan hadapan masjid. Kubah bewarna hitam menunjukkan di
mana terletaknya Makam Rasullullah. Sebelum memasuki masjid kami berdoa beramai-ramai
dengan dipimpin oleh ustaz. Selepas itu, jemaah lelaki dan perempuan dipisahkan kerana
laluan untuk memasuki masjid berbeza bagi lelaki dan perempuan. Untuk mengambil gambar,
lelaki tiada masalah membawa kamera tetapi perempuan akan diperiksa. Jadi aku lah yang
selalu bawa kamera, nak action dalam masjid kena pergi bersama kawan. Aku biasanya masuk
sorang2 itu sebab tiada gabar aku posing dalam masjid. Gambar bahagian dalam masjid akan
dipostkan.

No comments: