Jan 24, 2010

Fw: Gambar2 d Bangi Kopitiam


Shamsudin (Aru) & Khairuddin

Alimor, Zaki, Syakirin ... cerita bisnes ... boleh untung banyak ni tau


Norsa'ni, Alimor, Zaki, Syakirin, Heffny

----- Forwarded Message ----
From: Heffny Mohd Salleh <dmelia_eng@yahoo.com.my>
To: alimorsipon@yahoo.com
Sent: Thu, January 21, 2010 8:49:26 PM
Subject: Gambar2 d Bangi Kopitiam


 

Salam Mor, aku nak hantar by personal email x dpt, so aku pakai address company aku, so for your perusal. Tq

HEFFNY MS

MG di Bangi Kopitiam pada .... aaah aku lupa bila .... 2-3 minggu lepas menemukan beberapa kawan2 lama yang tak pernah jumpa lepas sekolah ... Sam dgn Zaki. Sam dan Kahiruddin balik awal sikit. Bila dah nk tengah malam terfikir pula nak cari kalau2 ada kawan2 yg duduk di Bangi. Aku teringatkan Norsa'ni yg tinggal di Bangi. Contact dia, sanggup dia datang walaupun sorang dan dah nak midnite. Gembira jumpa kawan2 sekolah esp kawan2 yg sama sekolah dgn Sani di sekolah rendah di Pontian....Zaki, Heffny & Syakirin. Terima Kasih Sani join kami semua. (Alimor)

3 comments:

Nazari said...

Hefny, pasal tak call aku? Rumah aku kat Putrajaya . Kalau ke Bangi Kopitiam tu 5 minit je. Kalau sesat 5 jam!!!

Said Ahmad said...

Yelah, Alimor pun satu, hantarlah sms bila ada MG tu, mana tau kebetulan aku kat area tu memang boleh singgah punya.
Aku memang nak jumpa senior ni lebih2 lagi Zaki & Heffny memang tak de jumpa selepas keluar SMSJ.

Alimor Sipon said...

Said, sorrylah MG mengejut, tak dan nak announce. Contact mana2 yga sempat aja.