Jan 5, 2010

Fw: Gambar Sekitar Masjidil-Haram Makkah








----- Forwarded Message ----
From: Mohd Nazari Ahmad <mohdnazariahmad@yahoo.com>
To: alimor sipon <alimorsipon@yahoo.com>
Sent: Tue, January 5, 2010 11:01:13 AM
Subject: Gambar Sekitar Masjidil-Haram Makkah

Assalamulaikum wbt Mor,

Bersama ni aku sertakan beberapa keping gambar untuk tatapan rakan2 SMSJ77 semua. Diharap yg melihatnya terbuka hati untuk menyahut panggilan Baitullah segera. InsyaAllah.

Nanti kalau ada masa aku akan hantar gambar ziarah tempat bersejarah dan gambar Masijid Nabawi

Nota:
Insyaallah Nazari. Aku dan rakan2 yng belum pergi akan sampai suatu hari nanti...Alimor

3 comments:

Nazari said...

Gambar atas adalah di laluan Saie tingkat 2.
Dua gambar yg lain adalah Baitullah dan ruang Solat diambil dari tingkat atas sekali (bumbung).. laluan Saie paling atas.

fadilah said...

Kocot, thank you for sharing all these beautuful pics. Nampak aji kurus skt kat sane. Sihat?

Nazari said...

Fadilah... Alhamdulillah di sana aku sihat cuma batuk sikit..maklum le abuk debu dan asap rokok (yg ni cari penyakit sendiri). Sejak balik semua kawan2 kata aku kurus.Risau gak kalau ada penyakit. Mintak2 jangan le. InsyaAllah sihat.
Nanti aku post lagi gambar kat Alimor.. bukit2 dan Masjid Nabawi