Jan 19, 2010

Kawan2 Melaka datang KL

Norin, Lokman, Hanif, Alimor di Menara TM

Norhisham, Hanif, Lokman, Rosman, Azali di Pejabat Azali, UPM

Pada 14 Jan yg lalu kawan2 dari Melaka; Lokman, Hanif dan Rosman telah datang ke KL atas urusan bisnes sambil melawat kawan2.

8 comments:

Bustamam said...

Hanif makan apa dalam mangkuk tu nampak cam sedap je.

asri said...

Bus, buat pe kau tanya Hanif. Kau tanya Hanif tang Lokmanlah.Mudah2an dapat jumpa mereka lagi. Kawan2 yang di KL bila buat MG fikir2kan macam mana nak buat reunion tahun ni yek.

SN said...

Agaknya bagaimana saya ye bila berdiri di antara Lokman dan Hanif..... Memang malu bila bandingkan saiz dulu dengan sekarang. Tapi lagi malu bila Hood kata saya garang dulu.... Bukan garang, tegas dan tak pandai bersembang. Lagi pulak bertemu jodoh dengan orang yang terror buat jokes dan berbual.... kena jadi lagi pendiam le. Kalu tak hiruk pikuk dunia. Teringat masa Lokman cari saya di HKL untuk sumbangan aktiviti Sajoha. Sekarang Norin dan Alimor pulak.... teruskan

braimtaigo said...

ala DSN... kata orang MEMINTA pada yang ada, berkasih pada yang sayang...

braimtaigo said...

Hai Bus...nampak mangkok aja dah kata sedap. Tu rindu Malaysialah tu..Yang herannya depan Hanif aja yang ada mangkok besar. Depan Alimor dan Norin tak de. Mereka tu dietke?..

Bustamam said...

Kelior I tengok mangkok, pinggan Lokman tak berapa sangat. Alimor dengan Norin minum teh ais jer, jaga badan kot Brahim.

asri said...

Alhamdulillah senang sekarang nak tahu khabar kawan yang jauh ataupun yang dekat. Rupa2nya mereka ada deal bisnes dengan Azali. Semoga sukses bisnes anda semua saya doakan.
SN, masa Lokman belek2 majalah Radikal d rumah aku, dia ada tunjuk pada gambar kau. Kan kita satu kelas masa Form 5. Apa pasal Lok. Bila dia cakap pada aku ketawa aku dibuatnya.Ia sesuatu yang nostalgik bila mengimbau cerita lama.

Alimor Sipon said...

Nampak macam jumpa kawan2 kecil2an tapi sbnrynya kawan yang dah 32 thn tak jumpa lepas sekolah mcm Norin & Lokman. Aku n Norin tak makan mcm Lokman n Hanif masa tu sbb dia orang belum lunch lagi dah pkl 4 ptg. Sibuk fikir nak setup bisness agaknya.