Jan 5, 2010

Fw: Gambar2 di Mekah dan Madinah - Nazari Ahmad








----- Forwarded Message ----
From: Mohd Nazari Ahmad <mohdnazariahmad@yahoo.com>
To: alimor sipon <alimorsipon@yahoo.com>
Sent: Mon, January 4, 2010 4:26:41 PM
Subject: Gambar2 di Mekah dan Madinah

Assalamualaikum wbt Alimor dan rakan2 SMSJ77 semua,

Selamat Tahun Baru 2010 maka dengan ini bermulalah episod kenaikan umur ke setengah abad. Semoga sihat dan sentiasa dirahmati Allah SWT hendaknya.

Bersama ini aku attach beberapa gambar semasa aku menunaikan fardhu Haji 1430H yang lalu.


7 comments:

Anonymous said...

waaaa.... si nazari kocoks sure dah balik haji ni. shukur.

aku yang belum buat haji walaupun dah dua kali umrah, kali pertama 1986 ikut musa hitam dan kali kedua 1996 di bawah tajaan kerajaan arab saudi.

mor,

sampaikan salam aku pada kawan-kawan. tahun ni kita dah 50 semuanya. kau pikir, elok tak kita buat reunion dan birthday party ke-50 kita semua?

Bustamam said...

Jai, lama tak dengar kabo. Jom join facebook, kat situ kelab exclusive untuk batch kita. Ada privacy la sikit. Bagi email you, nanti I add kan.

asri said...

Waalaikumussalam Jai. Muncul gak 'Hot Air Rises' ni. Sampai sekarang aku masih ingat perkataan tu selepas kau demonstrasi pasal hal tu, Jai.Di bilik mana aku lupa.Kau apply fizik bab tu. Kau ingat sendirilah.Mungkin budak2 Melaka lain ingat benda tu. Kau punya Blog ada link dengan blog ni tapi kau jarang buat komen d sini. So aku ucapakan 'Welcome' kepada kau Jai.

Pasal haji segan aku nak cerita di sini takut kau orang gelakkan aku pulak.
Pasal reunion itu salah satu dari rancangan kita. Kalau kau ada pasti.....

Nazari said...

Gambar atas sekali adalah dihadapan Masjil-Haram. Gambar kedua di laluan Saie tingkat 2 dan gambar last tu pemandangan Kaabah dari tingkat 1.

Jai aku dah doakan agar semua kawan2 SMSJ yg ada hajat ke Baitullah dipercepatkan InsyaAllah.

hamzah41 said...

Alhamdulillah... moga yang lum pergi, rancanglah dari sekarang...yang dah pergi bolehlah buat umrah selalu...usiapun dah jejak 50

fadilah said...

Salam buat semua di tahun2 baru ni. Ehm..setengah abad kite tp alhamdulillah. Hai Jai..at last we hear fr u. I baca jugak yr blog tu,kudos.

asri said...

Dilah kita pernah sekelas dengan Jai ni masa d 3E4.Dia ni humourious sikit.